Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:00:36 GMT

یک داعشی قصد ترور خانم سرشناس را داشت + جزییات

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۰۱۴۱

یک داعشی قصد ترور خانم سرشناس را داشت + جزییات

رکنا: یکی از عناصر گروه تروریستی داعش چند روز پیش از عملی کردن طرح خود برای ترور نخست‌وزیر انگلیس بازداشت شد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، یکی از حامیان گروه تروریستی داعش ISIS در لندن چند روز پیش از عملی کردن طرح خود برای ترور Assassination ترزا می، نخست وزیر انگلیس، بدست پلیس Police این کشور بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جلسه دادگاه این شخص 20 ساله به نام «زکریا رحمان»، توضیحاتی درباره اینکه این شخص چگونه قصد ترور ترزا می را داشته است، ارائه شد. زکریا رحمان که گمان می کرده با یکی از عناصر گروه تروریستی داعش در اینترنت گفتگو می کند، در واقع مشغول صحبت با یکی از نیروهای امنیتی انگلیس بود که خود را به جای یک عنصر داعشی جا زده بود.
این شخص انگلیسی-بنگلادشی که دوم نوامبر سال گذشته میلادی بازداشت شد، به تلاش برای انجام اقدام تروریستی متهم شده است. وی در 14 سپتامبر سال 2017 در پیام‌رسان تلگرام Telegram به این مأمور انگلیسی گفته بود: «می خواهم یک حمله انتحاری در پارلمان انگلیس انجام دهم. می خواهم ترزا می را بکشم. می خواهم یک جلیقه انتحاری بر تن کنم و دکمه آن را بزنم و همه افراد داخل پارلمان از جمله نخست وزیر را بکشم.»
وی همچنین در بخش دیگری از پیام های خود از حمله تروریستی در منچستر حمایت کرده و گفته بود که آنها (تروریست‌ها) کار درستی انجام دادند.
جلسه دادگاه زکریا رحمان به همراه یک مرد 21 ساله دیگر در لندن برگزار شد. این شخص هم به تلاش برای سفر به سوریه یا لیبی برای انجام اقدامات تروریستی متهم شده بود. این در حالی است که هر دوی آنها این اتهامات را تکذیب کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

نوعروس خائن خود را به جوان دانشجو مطلقه معرفی کرد!

قتل زن جوان در خانه فساد! + عکس 2 قاتل در محاصره پلیس مشهد

کبوتری که هواپیما فوتبالیست های سعودی را آتش زد + عکس

دستگیری مرد جگرکی با 3 هزار شیشه مشروب در تهران+ عکس

نقشه نصاب ماهواره برای زن و دختر تنها در خانه

خفت‌گیری از دانشجویان در تهران با طناب دار! + عکس

خبرنگار صداوسیمای ایتالیا با گریه خبر از ئبرئه شدنش داد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی داعش ISIS ترور Assassination پلیس Police تلگرام Telegram سفر انگلیس داعش بازداشت ترور گروه تروریستی عکس دستگیر شد زن جوان دختر مرد حوادث ایران شهروند قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک