Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک پروفسور روانشناس که 25 سال صرف مشاهده جلسات جن‌گیری کرده است می‌گوید جن‌زدگی و تسخیر واقعیت دارد و جن‌ها معمولا افرادی را هدف می‌گیرند که در امور غیبی دخالت می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دکتر ریچارد گلگر پروفسور روانشناسی از نیویورک می‌گوید طی 25 سال به طور دست اول شاهد بیش از 100 مورد جن‌گیری واقعی بوده است و صدها مورد دیگر را هم دیده‌است که فرد گرفتار شیاطین شده و نه تسخیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که یک کاتولیک معتقد است می‌گوید شیاطین خیلی براق‌تر از انسان‌ها هستند و می‌توانند تمامی زبان‌ها را خیلی روان صحبت کنند. دکتر گلگر می‌گوید صدای آنها را شنیده که یونانی قدیم، لاتین، چینی و فرانسوی حرف می‌زدند. آنها همچنین بسیار باهوش و دارای قابلیت دستکاری ذهن انسان هستند. به گفته او که کتابی در این مورد به نام تجربیات یک روانشناس در دنیای جن‌گیری منتشر کرده، مهمترین علائم تسخیر عبارت است از قوی شدن بیش از حد جسم و بلوکه شدن احساسات، چون شیاطین انسان‌ها را از دیدن و شنیدن منع می‌کنند. 
دکتر گلگر که در ابتدا به طور تصادفی وارد چنین تجربه‌ای شده است از افراد مختلفی می‌گوید که شاهد جن‌گیری‌شان بوده. افرادی که همگی از تمام آزمایش‌های جسمانی و روحی به سلامت عبور کرده بودند و هیچ توجیهی به غیر از جن‌زدگی برای حالت‌هایشان وجود نداشت. از جمله یک مادر خانه‌دار که بسیار نیکوکار و مذهبی بود ولی به طور نگهانی شروع به بروز دادن رفتارهای شیطانی کرده بود. دکتر گلگر می‌گوید تسخیر او احتمالا به این دلیل صورت گرفته بود کهشیطان Evil از این نیکوکاری او به خشم آمده بود.
در تجربه‌ای دیگر، فرد تسخیر شده علت مرگ مادر متوفی گلگر را به او گفته بود و این کار را با تمام افراد حاضر در محل تکرار کرده بود. این خبر از غیب دادن‌ها چندین بار دیگر نیز در تجربه‌های مختلف برای او تکرار شد. 
او همچنین شاهد جن‌گیری از دختر جوانی بوده که قبلا در فرقه‌ی شیطان‌پرستی عضویت داشته و وقتی تصمیم به خروج از آن گرفته توسط ارواح خبیثه تسخیر شده و اعمال فرابشری از خود نشان داده است.
پروفسور گلگر در کتابش به شرح کامل ماجراهای خارق‌العاده این جلسه‌های جن‌گیری پرداخته است. او می‌گوید متوجه است که باور کردن چنین چیزی سخت است و انسان نمی‌خواهد قبولش کند؛ ولی مثل روز برایش روشن است که این اتفاق‌ها توجیه دیگری ندارند و علم روانشناسی یا هیچ علم دیگری نمی‌تواند آنها را توضیح بدهد. پروفسور در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست شیاطین خودش را هم تسخیر کنند پاسخ منفی داده و می‌گوید نور ایمان خودش و اطرافیانش او را محافظت خواهد کرد. 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سلامت شیطان Evil خشم دکتر پروفسور جن جن گیری عکس دستگیر شد زن جوان دختر مرد حوادث ایران شهروند قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات

«سرآغاز حیات،‌ آنچه همه باید بدانیم» نوشته دیوید ویلسون از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است،‌ این کتاب کتابی علمی برای خواننده عام است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، انتشارات ققنوس کتاب «سرآغاز حیات» نوشته دیوید ویلسون دیمر را با ترجمه اقبال جاسمی منتشر و روانه بازار نشر کرد.

در معرفی این کتاب آمده است:‌ دانشمندان در مطالعه سرآغاز حیات به دنبال مناطقی از زمین فعلی هستند که مشابه زمین اولیه در حدود چهارمیلیارد سال پیش‌هایی در مریخ وجود دارد که ممکن است در گذشته ازاست. مکان حیات برخوردار بوده باشند، یا همین اکنون ممکن است در برخی نواحی جهان حیات به نحوی آغاز شده یا در حال شکوفایی باشد. شرایط محیطی در زمین اولیه بسیار خشن بود و برخوردهای پی در پی‌ شهاب سنگ‌ها و   دنباله‌دارها و فوران‌های عظیم آتشفشانی و تغییرات شدید دمایی امری کاملا عادی بود. بنابراین اشکال اولیة حیات ممکناست به نحوی از این وضعیت سخت جان سالم به در برده باشند.»

کتاب حاضر در سه فصل تدوین شده که، به ترتیب زمانی در تاریخ زمین، به شواهد موجود در هر فرضیه ممکن ِ سرآغاز حیات می‌پردازد. فصل اول به امکاناتی می‌پردازد که اکنون نیز در کهکشان ما برای پشتیبانی از حیات موجودند. فصل دوم برخی طرح‌های موجود در زمینه پیدایش حیات را مرور می‌کند و به نقاط ضعف و قوت آن‌ها می‌پردازد. سپس نحوة تشکیل اولین ساختارهای شبه‌سلولی را برای خواننده ترسیم می‌کند.فصل سوم به مسائلی می‌پردازد که هنوز کشف نکرده‌ایم،‌ ولی ممکن است با یافتن پاسخ آن‌ها قطعات اصلی پازل حیات را کنار هم قرار دهیم.

نویسنده خود درباره محتوای 3 فصل کتاب می‌نویسد:‌ در فصل اول با عنوان «چگونه اجزای یک سیاره قابل سکونت را سرهم‌بندی کنیم»، تاریخچه عناصر بیوژنیک یا زیست‌زا را از منشأ آنها در ستاره‌ها گرفته تا نحوه تحویل آنها به زمین و سایر سیارات قابل سکونت در کهکشان راه شیری ردیابی می‌کنیم.

فصل دوم، «از غیر زنده تا تقریبا زنده» توضیح می‌دهد که چگونه مولکول‌های عالی ساده در طول زمان پیچیده‌تر شدند و در نهایت به شکل ساختارهایی سرهم بندی می‌شوند که تقریباً زنده هستند، اما نه به طور کامل.

فصل سوم، «آنچه هنوز کشف نکرده‌ایم» نام دارد و به سوالاتی می‌پردازد که تاکنون بی پاسخ مانده‌اند یعنی زمانی که بخواهیم بفهمیم ساختارهای ملکولی که کاملاً زنده‌اند چگونه به کاملاً زنده تبدیل می‌شوند، اگرچه ما هرگز با قاطعیت کامل نخواهیم فهمید که حیات چگونه آغاز شد. به نظر می‌رسد ممکن است در آینده بفهمیم که حیات چگونه می‌تواند در یک سیاره قابل سکونت مانند زمین اولیه آغاز شود.

معرفی کتاب|داستان‌هایی از آسیموف و ری‌بردبری در بازار نشر

 این کتاب،‌ کتابی علمی است که برای خواننده عام نگارش شده است. بنابراین نویسنده اصطلاحات تخصصی را با زبانی ساده به خواننده تفهیم می‌کند و مترجم نیز در واژه‌نامه مفاهیم ناآشنا را برای مخاطب به خوبی تشریح کرده است. نویسنده در این کتاب با تکیه بر شواهد علمی و تاریخی از ارائه مطالب خارج از حوزه علم خودداری کرده است.استفاده از تصاویر نیز در فهم موضوعات ارائه شده به مخاطب کمک شایانی کرده است.

انتشارات ققنوس کتاب «سرآغاز حیات» را در 168 صفحه به قیمت 150 هزار تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی اقتصاد ایران در سال 1403
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • فرماندهی نتانیاهو در جنگ غزه جای نگرانی دارد!
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • (ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی
  • گرانترین غذای جهان؛ یک وعده، ۳۰ میلیارد تومان!
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور
  • هدست «ویژن پرو» اپل ربات‌ها را آموزش می‌دهد
  • فروش بلیط ۴۹۵ هزار دلاری برای غذا خوردن در فضا! (+عکس)