Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@13:21:08 GMT

نیلسون کوریا از پرسپولیس شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۰۲۶۲

نیلسون کوریا از پرسپولیس شکایت کرد

نیلسون کوریا با شکایت از پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار محکوم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حکمی تازه از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس ارسال شد و طی آن قرمزپوشان به پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به نیلسون کوریا محکوم شدند.

دروازه‌بان برزیلی سابق پرسپولیس در زمان مدیریت طاهری از پرسپولیس جدا شد و در همان وقت با ارسال نامه‌ای به باشگاه خواستار دریافت ۱۵ هزار دلار از سرخ پوشان و توافق با آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این نامه بی پاسخ ماند و حالا نیلسون به دنبال دریافت ۱۰۰ هزار دلار از قهرمان ایران است.

این نامه صبح امروز به دست باشگاه رسید و سرپرست پرسپولیس موظف است این مشکل را سریعا حل کند. در حال حاضر قرمزپوشان مشکلات سخت مالی را پشت سر می‌گذارند و به تازگی مبلغ قرارداد آنتونی گولچ را پرداخت کرده و درگیر حل کردن پرونده محکومیت گابریل هستند.

قهرمان لیگ هفدهم ایران هم اکنون محرومیت خود از پنجره نقل و انتقلاتی را پشت سر می‌گذارد و شرایط سختی را تجربه می‌کند. پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و باید در این مرحله به مصاف تیم پر مهره الدحیل قطر برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تهران علی اکبر طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888109

دیگر خبرها

  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف