Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مراسم نماز جمعه این هفته تهران روز اول تیر به امامت آیت‌الله موحدی کرمانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.مراسم نماز جمعه این هفته تهران روز اول تیر به امامت آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید به مناسبت ۳۱ خرداد روز «بسیج اساتید»، مهدی چمران به مناسبت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و نیز حجت‌الاسلام محمدجعفری منتظری دادستان کل کشور به مناسبت هفته قوه قضاییه پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرنشان می‌شود، برنامه پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران از ساعت ۱۱:۳۰ با قرائت زیارت آل یاسین و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز و خطبه‌های نماز نیز از ساعت ۱۲:۵۱ ایراد می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آیت الله موحدی کرمانی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد