Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@17:42:59 GMT

میرقادری مدیرعامل پالایشگاه آبادان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۰۳۶۵

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، در متن حکم علیرضا صادق‌آبادی خطاب به میرقادری آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

صادق‌آبادی در این حکم از خدمات اسفندیار دائم‌الذکر، مدیرعامل پیشین پالایشگاه آبادان نیز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جدید شرکت پالایش نفت آبادان دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی از دانشگاه نفت آبادان در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد است و سوابقی چون مشاور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و ‌پخش فرآورده‌ های نفتی ایران، نایب رئیس هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج‌ فارس، مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، مدیر عملیات پالایشگاه اصفهان، رئیس بهره برداری پالایشگاه اصفهان و مجری طرح توسعه پالایشگاه اصفهان را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پالایشگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد

برخی خبرها و مستندات حکایت از آن دارد که با تشکیل کارگروه رفع مشکلات پتروشیمی آبادان ظرف مدت دو ماه اخیر، بخشی از زیان انباشه این مجتمع جبران شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ، زیان انباشه مجتمع پتروشیمی آبادان در سال‌های اخیر باعث بروز مشکلات متعددی برای 1500 کارگر و مهندس و بروز مشکلاتی از قبیل به تأخیر افتادن پرداخت حقوق آنها، افزایش تعداد طلبکاران و تأخیر در روند تولید و کمیت آن شده است.

اسفندماه سال گذشته عارف نوروزی مدیرعامل شستا در سفری به آبادان و بازدید میدانی از این مجتمع بحران­زده و گفت ­وگو با جمعی از کارکنان و شنیدن گلایه­ های کارگران معترض این مجموعه وعده رسیدگی ویژه و تشکیل کارگروه برای حل این مشکلات را داد. گفته میشود بلافاصله پس از این بازدید کارگروه­های ویژه­ای برای حل بحران پتروشیمی آبادان تشکیل شد که جلسات این کارگروه­ها به صورت هفتگی و با حضور مدیرعامل شستا همچنان در حال پیگیری است. همچنین مدیرعامل این مجتمع نیز برکنار و یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست مجموعه انتخاب شده است. 

 بنابراعلام شستا ، با پیگیری‌های این کارگروه و بسیج شدن تمام ظرفیت­های استان و پای کار آوردن سایر دستگاه­های اجرایی روند تولید این مجتمع که در برهه­ای دچار توقف و یا تولید بسیار پایین شده بود با رشد قابل توجهی در ایام تعطیلات نوروز به 100 تن در روز رسیده است. 

عمده بدهی مجتمع پتروشیمی آبادان به فقدان سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه و تأمین خوراک، بدهی مالیاتی و همچنین بدهی به سازمان­های آب و برق و تأمین اجتماعی و عدم تأمین تجهیزات لازم و فناوری روز و استفاده از ظرفیت­های دانش­بنیان بازمیگردد.

مدیرعامل شستا به کارگران این کارخانه وعده داده ظرف مدت سه ماه شرایط این کارخانه تغییرات جدی پیدا خواهد کرد و وی مجددا در این کارخانه حضور خواهد یافت ، حال باید دید این وعده‌ها و اقدامات جدید ، منجر به احیای مجموعه بزرگ و قدیمی پتروشیمی آبادان خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران