Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن تاکید کرد که به دلیل دوری از خانواده تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ستاری در خصوص دلیل ترک ذوب آهن و پیوستن به پارس جنوبی صحبت کرده است.

محمد ستاری اظهار داشت:

ذوب آهن را دوست دارم و دو فصل خیلی خوب را پشت سر گذاشتم. این باشگاه از لحاظ مدیریتی و ساختاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و طرفین همیشه احساس خوبی نسبت به هم داشتیم اما من به دلیل مسائل شخصی تصمیم به‌ جدایی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال دیگر هم با ذوب‌آهن قرارداد داشتم ولی چون می‌خواستم در تهران باشم تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن بدون مشکل خاصی با جدایی‌ اش موافقت کرد تاکید کرد:

۱۰ روز مشغول مذاکره بودم و گرفتن رضایت‌نامه آسان نبود. شرایطم را به سعید آذری توضیح دادم و گفتم که به دلیل دوری از خانواده باید در تهران باشم به همین دلیل پارس‌جنوبی را انتخاب کردم که تمرینا‌تش در تهران برگزار می‌شود. کادر فنی هم راضی به جدایی‌ام نبود ولی وقتی در پست من بازیکن گرفتند در نهایت با جدایی‌ام موافقت کردند.

محمد ستاری خاطرنشان کرد:

باید از آذری تشکر کنم که در این دو سال خیلی کمک کرد و ذوب‌آهن باید به داشتن چنین مدیری افتخار کند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فصل خوبی را در پارس جنوبی پشت سر بگذارم.

بازیکن جدید پارس جنوبی عنوان کرد:

باشگاه پارس جنوبی هم باشگاه خوبی است و بعد از صحبت‌هایی که با کادر فنی و مدیریت این باشگاه داشتم در نهایت این تیم را انتخاب کردم. پارس‌جنوبی فصل گذشته جایگاه خوبی در جدول داشت و امیدوارم امسال هم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آذری پارس جنوبی جم ذوب آهن اصفهان سعید آذری محمد ستاری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی که در دوره حضورش در پرسپولیس استحکام قابل توجهی به آن بخشیده بود، با بدشانسی بزرگی در اردوی تیم ملی مواجه شد و رباط صلیبی‌اش بار دیگر دچار آسیب دید، با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ دوری از فوتبال، اکنون رفته رفته شرایط بازگشت را برای خود فراهم می‌سازد.

پورعلی‌گنجی که البته گلایه‌هایی نیز بابت برخی کم توجهی‌ها در این روزهای دوری از فوتبال و درمان دارد، اکنون با حضور در اردوگاه سرخپوشان، مراحل پایانی درمان و بازگشت را دنبال می‌کند. او از چندی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) کارهای بدنسازی و درمانی را زیر نظر کادر و همچنین پزشک تیم دنبال کرده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس البته نامش از لیست پرسپولیس برای فصل جاری خارج شده است اما اینطور که گفته می‌شود از کمتر از یک ماه دیگر قادر خواهد بود تمرینات پرفشار خود را استارت زده و بار دیگر در شرایط بازی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شود برنامه تمدید قرارداد با این بازیکنان را دنبال خواهد کرد و باید دید با توجه به تغییرات شکل گرفته از حیث مالکیت، شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی