Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@12:47:26 GMT

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۰۷۰۷

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ براساس قیمت های ارائه شده ار انواع خودرو در بازار داخلی امروز، 207 اتوماتیک با یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش قیمت همراه بود و با نرخ 70 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد، قیمت پژو 206 تیپ 2 با یک میلیون تومان کاهش قیمت در نهایت با نرخ 38 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد، پژو 206 وی 8 با یک میلیون و 700 هزار تومان کاهش قیمت همراه بود و با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان داد و ستد شد، دنا پلاس با یک میلیون و 500 هزار تومان کاهش به قیمت 65 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت پراید 111 با 100 هزار تومان افزایش قیمت روبرو بود و با نرخ 23 میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد شد، قیمت هایما S7 با هفت میلیون تومان کاهش قیمت همراه بود و با نرخ 143 میلیون مورد معامله قرار گرفت، قیمت پژو 405 GLX با ثبات قیمت در نهایت با نرخ 33 میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

401

قیمت خودرو در بازار داخلی قیمت خودرو داخلی قیمت خودرو وارداتی لغو قرارداد پژو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت خودرو در بازار داخلی قیمت خودرو داخلی قیمت خودرو وارداتی لغو قرارداد پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!

قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می‌کند.

خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

به گزارش روزگار خودرو، قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است.

حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

آلمانی ها هم برای جانبازان

دو مدل مرسدس بنز C۱۸۰ و CLA۱۸۰ خودروهایی هستند که برای جانبازان در نظر گرفته شده است. این دو محصول البته جزو نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند اما با این وجود به نظر می‌رسد که با واردات این خودروها شرکت ستاره ایران نیز که از قدیم واردات محصولات بنز را بر عهده داشت دوباره به میدان بازگردد. نکته جالب اینجاست در حالی که ارز برای واردات خودرو و حتی کارکرده‌ها وجود ندارد شاهد ورود خودروهای آلمانی برای جانبازان هستیم.

مشخصات فنی

هر دو خودروی مورد نظر از پیشرانه بنزینی و برقی به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. مرسدس بنز CLA‌ از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره می‌برد که توان حداکثری آن با ترکیب پیشرانه برقی به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور می‌رسد. توان این پیشرانه‌ها نیز از طریق گیربکس هفت سرعت دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما مرسدس بنز کلاس C ۱۸۰ توان بیشتری نسبت به مدل CLA دارد. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که توان آن با کمک پیشرانه برقی به ۱۷۰ اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن روی ۲۵۰ نیوتن.متر قرار دارد.

گیربکس این خودرو نیز پیشرفته‌تر و از نوع ۹ سرعت دوکلاچه تر است. یکی از نکات جذاب درباره مرسدس C۱۸۰‌ سیستم انتقال قدرت آن است که به محور عقب توان را منقل می‌کند و می‌تواند جذابیت بیشتری البته برای جانبازان داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول