Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد باقری امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت استاد طراز انقلاب اسلامی همزمان با روز بسیج اساتید اظهار داشت: فعالیت اندیشکده شهر اسلامی به عنوان نخستین اندیشکده رسمی بسیج اساتید استان اصفهان در مراسم بزرگداشت استاد ‌طراز انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت تخصصی اساتید دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان در این اندیشکده افزود: این اندیشکده در حوزه شهر اسلامی از نظر گردشگری، تمدن، سبک زندگی اسلامی و غیره به فعالیت اندیشه‌ای می‌پردازد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان بیان کرد: مراسم گرامی‌داشت روز 31 خرداد به عنوان روز بسیج اساتید با عنوان بزرگداشت استاد طراز انقلاب اسلامی فردا پنج‌شنبه از ساعت 16 الی 21 در دانشکده فنی شهید مهاجر با سخنرانی دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد با موضوع استاد طراز انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام مهدوی ارفع با موضوع پیچ تاریخی و مسائل معرفتی برگزار می‌شود.

وی ،تجلیل از شهدای مدافع حرم، تجلیل از 40 نفر از اساتید برتر و نمونه بسیجی، تجلیل از فعالان فرهنگی مرتبط با دانشگاه‌ها و همکار با بسیج اساتید، رونمایی از کتاب 4 جلدی شهدای جهاد علمی، رونمایی از تفاهم نامه معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با سازمان بسیج اساتید در حوزه پیوست نگاری فرهنگی اردوهای راهیان نور را از جمله برنامه‌های این مراسم برشمرد.

به گفته باقری ، سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در حوزه‌های اندیشه‌ای، علمی، حل مسائل و معضلات با نهادهای اجرایی و حوزه‌های مدیریتی همکاری دارد و در همایش روز بسیج اساتید تلاش می‌شود نقش اجتماعی اساتید با دیدگاه اثر بخشی اساتید در جامعه در حوزه دغدغه‌های انقلاب تبیین و به نمایش گذاشته شود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی