Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی پروژه حذف دریافت کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه (احراز اصالت هویت الکترونیکی) در دستگاههای اجرایی استان اجرا می شود.‌

به گزارش خبرنگار ایسنا، عباس رسولی در جمع خبرنگاران افزود: به زودی پروژه حذف دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاههای اجرایی استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این پروژه که در راستای توسعه دولت الکترونیک، مقابله با جعل و در راستای رضایتمندی مردم شریف و تکریم ارباب رجوع صورت می پذیرد، پس از مراجعه فرد متقاضی به دستگاههای اجرایی جهت دریافت خدمات خود، چنانچه نیاز به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه باشد، تنها با ارائه اصل مدارک گفته شده و انجام استعلام به صورت الکترونیک از پایگاه ثبت احوال نیاز به ارائه کپی مدارک شناسایی نبوده و دستگاهها نمی بایست کپی مدارک مورد نظر را دریافت نمایند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این پروژه در دو فاز در دستگاههای اجرایی استانی و سپس ادارات شهرستانی، اجرایی خواهد شد و مدیران و روسای دستگاههای استان ملزم به اجرای این پروژه خواهند بود.

رسولی تصریح کرد: اجرای این پروژه پس از تأکید و دستور رئیس جمهور و وزیر کشور و همچنین ابلاغ و دستور استاندار در جلسه شورای اداری که در تاریخ خرداد ماه برگزار شد، شروع شده است و تا پایان تیرماه حداقل در 10 دستگاه اجرایی استان و بانک ها این طرح اجرایی می شود که تا پایان تابستان در تمامی دستگاههای اجرایی استان و اغلب ادارات شهرستان نسبت به ارائه این خدمت مفید به مردم شریف استان اقدام خواهد شد . 

وی اضافه کرد: در این زمینه پس از طرح موضوع در جلسه شورای اداری خرداد ماه و ابلاغ و دستور استاندار در هفته گذشته جلسه ای با حضور معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت و مدیران فناوری اطلاعات تمامی دستگاههای اجرایی استان در استانداری برگزار شد و چگونگی اجرا و ابعاد مختلف پروژه مورد بررسی قرار گرفت و استقرار سیستم های نرم افزاری مورد نیاز در دستگاه ها و آموزش های لازم از هفته جاری در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کارت ملی و شناسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد