Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@06:59:28 GMT

روکش صندلی‌های ماشین؛ چرم یا پارچه‌ای؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۱۰۵۲

روکش صندلی‌های ماشین؛ چرم یا پارچه‌ای؟

معمولا یکی از دغدغه‌های افرادی که تازه خودرو خریداری می‌کنند این است که به زیبایی ظاهری و داخلی خودرو برسند که در مورد زیبایی‌های داخلی خودرو، روکش صندلی یکی از موارد اصلی است که تقریبا بسیاری از افراد به محض خرید خودرو نسبت به تغییر آن اقدام می‌کنند تا سلیقه خود را در مورد آن اعمال کرده باشند. همچنین بعضا خودرو‌های نو خریداری شده نیز شامل این قانون می‌شوند تا به اصطلاح روکش اصلی خودرو آسیب نبیند، در ادامه این مطلب را به نقل از چرخان بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در مورد انتخاب جنس روکش‌های موجود در بازار باید توجه کنید که هر کدام از جنس‌های پارچه‌ای یا چرم دارای ویژگی‌های خاصی است که به تناسب نیاز باید انتخاب شوند، ولی نکته مهم‌تر از جنس روکش، نوع دوخت و کیفیت آن است که باید توجه بیشتری به آن شود.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در دو جنس موجود برای روکش‌های صندلی اشاره می‌کنیم که تا حدود زیادی انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد:  
روکش صندلی پارچه‌ای

شاید مهم‌ترین نکته‌ای که بسیاری از افراد را برای خرید این نوع از روکش متفاعد می‌کند، تنوع رنگ زیادی است که در این جنس وجود دارد. اگر سری به بازار روکش و تزئینات خودرو زده باشید، متوجه این موضوع شده‌اید که به طرز قابل توجهی رنگ‌های زیادی در بازار وجود دارند.

نکته بعدی در مورد این روکش‌ها، جنس مقاوم ترشان نسبت به اجناس درجه دو به پایین روکش‌های چرم است که باعث می‌شود افرادی که امکان خرید روکش چرم درجه یک را ندارند، رو به خرید این نوع از روکش‌ها بنمایند.

سومین نکته در مورد روکش‌های پارچه‌ای عدم تعریق آن‌ها به دلیل نشستن طولانی مدت است که در روکش‌های چرمی وجود دارد. البته بسته به نوع دوخت و جنس روکش‌های چرمی، این اتفاق می‌افتد، ولی اغلب روکش‌های چرمی مشکل تعریق را دارند.   روکش صندلی چرمی

اولین نکته در مورد روکش‌های چرمی شست و شوی آسان آنهاست که به نسبت روکش‌های پارچه‌ای که شست و شوی آن‌ها دردسر بسیاری زیادی برای صاحب خودرو دارد، به آسانی انجام می‌شود. همچنین برای شست و شوی این روکش‌ها اسپری‌های مخصوصی وجود دارد که کیفیت پاک کنندگی را بیش از حالت عادی می‌کند.

البته یکی از اشتباهات صاحبان خودرو‌های دارای روکش چرم این است که به دلیل ساده بودن شست و شوی روکش، از پاک کردن آن‌ها به مدت طولانی امتناع می‌ورزند و باعث می‌شود که لکه‌ها روی روکش تثبیت شده و دیگر به آسانی قبل قابل شست و شو نباشند.

همان‌طور که در بخش مربوط به روکش‌های پارچه‌ای گفتیم، روکش‌های چرمی مشکل تعریق در تابستانو البته سردی زیاد در زمستان را دارند که بسیاری از افراد را اذیت می‌کند. معمولا رانندگان خودرو‌های دارای این روکش از تعریق زیاد آن گله می‌کنند که راه حل خاصی برای آن وجود ندارد.
جمع بندی

به طور کلی اگر جزو افرادی هستید که درون خودرو از خوردن و آشامیدن پرهیز می‌کنید و همچنین از گرما و تعریق بدتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم از نوع پارچه‌ای استفاده کنید. همچنین اگر اهل خوردن و آشامیدن در خودرو هستید و همچنین به ظاهر خودرو اهمیت می‌دهید که اسپرت به نظر برسد، پیشنهاد ما استفاده از روکش چرم است. همچنین خانواده‌های دارای فرزند خردسال نیز ناگزیر از انتخاب روکش چرم هستند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه خودرو روکش صندلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم

مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد زنی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. بنابراین بلافاصله مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم وقتی متوجه ماجرا شد با هم دچار اختلافات شدیدی شدیم. به همین خاطر یک روز وی را به باغ آورده و پس از مشاجره لفظی و درگیری که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان