Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@12:27:34 GMT

پرتغال و مراکش از نگاه آمار و ارقام

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۱۳۲۸

پرتغال و مراکش از نگاه آمار و ارقام

آمار و ارقام بازی پرتغال و مراکش را اینجا بخوانید. ناطقان: تیم‌های ملی پرتغال و مراکش از گروه B رقابت‌های جام جهانی 2019 روسیه در حالی به مصاف هم رفتند که رونالدو ستاره تیم پرتغال در همان دقایق نخست بازی تیمش را با یک ضربه سر از حریف پیش انداخت.از آن به بعد تلاش‌های بازیکنان مراکش با هنرنمایی دروازه بان پرتغال بی اثر می‌ماند و در این سو موقعیت‌های خطرناک تیم پرتغال نیز با بی دقتی مهاجمان این تیم راهی به دروازه مراکش پیدا نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نهایت بازی دو تیم با نتیجه 1 بر صفر به نفع پرتغال پایان یافت.

 

آمار و جزئیات بازی دو تیم به این شرح است.

 

گل: پرتغال 1- 0 مراکش

موقعیت:پرتغال 10- 16 مراکش

شوت در چهارچوب:پرتغال 2 - 4 مراکش

شوت خارج چهارچوب: پرتغال  4- 10 مراکش

کرنر: پرتغال 5- 7 مراکش

آفساید: پرتغال 1-1 مراکش

مالکیت توپ:پرتغال 41 درصد- 59 درصد مراکش

پاس: ژاپن 401- 467 مراکش

پاس سالم :پرتغال 287 -351 مراکش

کارت زرد:پرتغال 1- 1مراکش

کارت قرمز:پرتغال 0 - 0 مراکش

خطا:پرتغال 19 - 23 مراکش منبع: میزان برچسب ها: پرتغال ، مراکش ، آمار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرتغال مراکش آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جعفرپور گلر تیم شمس‌آذر قزوین در بازی با گل‌گهر سیرجان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و نهمین کلین‌شیت فصل خود را انجام دهد و در دو قدمی محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند قرار بگیرد.

در جدول کلین شیت لیگ برتر حسین حسینی و حسین پورحمیدی با 14 کلین شیت در صدر قرار دارند و پس از آن علیرضا بیرانوند به همراه محمدرضا اخباری با 11 کلین شیت در رتبه‌های بعدی قرار دارند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس آذر است.

او با یک بازی بیشتر از کریستوفر کنت و حبیب فرعباسی که 8 کلین شیت انجام دادند در رتبه بهتری قرار دارد و در ادامه فصل رقابت جذابی با دیگر گلرهای لیگ برتر از لحاظ آماری خواهد داشت.

این گلر جوان در بازی امروز روز سختی را پشت سر نگذاشت و در صحنه‌ای از مسابقه که مهدی تیکدری ارسالی به سمت دروازه این تیم انجام داد پس از برخورد توپ به مدافع و تغییر مسیر با شوک ناگهانی رو به رو شد اما با واکنشی سریع و مانند یک دروازه‌بان با تجربه توانست توپ را راهی کرنر کند و اجازه باز شدن دروازه تیمش را ندهد.

جعفرپور به غیر از دیدار هفته اول که کوروش ملکی درون دروازه این تیم قرار گرفت و در بازی هفته هجدهم که سینا سعیدی‌فر درون دروازه شمس‌آذر قرار گرفت در تمامی مسابقات این تیم به میدان رفت و در 24 بازی 9 کلین شیت انجام داده و 25 گل هم دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت