Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:36:33 GMT

دانلود آهنگ جديد امين صادقي آذر بنام نه اولار

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۱۳۸۱

دانلود آهنگ جديد امين صادقي آذر بنام نه اولار

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد امين صادقي آذر بنام نه اولار با بالاترين کيفيت
Download New MusicAmin Sadeghi Azar – Na Olar
ترانه و آهنگ : رامين آذري , تنظيم , ميکس و مسترينگ : حسن حديثي
براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق

اکران فیلم «مست عشق» که قرار بود از فردا آغاز شود، حداقل یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکران عمومی فیلم مست عشق که قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اگرچه دلیل خاصی برای این تعویق عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تأخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد. به همین دلیل اکنون نیز احتمال می‌رود که طولانی شدن پروسه هماهنگی، اکران این فیلم را دست‌کم یک هفته دیگر به تعویق انداخته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

خلاصه فیلم مست عشق

همانطور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند؛ مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

بازیگران فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است؛ از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همگی در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد.

حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد حضور دارد؛ بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون همسر مولانا، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم مست عشق

مهران برومند تهیه‌کننده این اثر است که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه این فیلم را تولید کرده و تمامی تصاویر در کشور ترکیه ضبط شده است. فاهیر آتاک اوغلو آهنگساز آثاری همچون عمر و حریم سلطان، آهنگسازی موسیقی فیلم را بر عهده داشته و علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ آن را اجرا کرده است که در ادامه تماشا می‌کنید.

مدیر صدابرداری: علیرضا علویان، مترجم فیلمنامه: نفیسه لاله، رنگ شناس: هوتن حق شناس و مانا محمدطاهر، آهنگساز: فاهیر آتاک اوغول، تدوین: جیدا کاراقول و دیلبر کویونجو، دستیار فیلمبردار: عارف جان کوجا و موجایت کیلیچ، دستیار نورپردازی: سید اوزدن، دستیار کارگردان: گیزم کاراجا و سوال سنرجانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: تولگا توسون، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: فاتیح کجا، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش از دیگر عوامل این فیلم هستند.

موزیک ویدئو فیلم مست عشق

کد خبر 745145

دیگر خبرها

  • حمایت از حقوق مصرف کننده با اجرای طرح کاسبان امین
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • ببینید | امین میرزازاده هم طلایی شد
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • (ویدئو) سرود حمله ایران به اسرائیل با آهنگ حماسی و جذاب
  • رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی + ویدیو
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت