Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:33:44 GMT

برگزاری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۱۴۲۸

برگزاری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت:  مسابقات استانی چهارمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار گردید.

وی افزود: امسال 34 دانش آموز در قالب 18 تیم دانش آموزی منتخب منطقه در6 محور«ادبیات فارسی ،پژوهش ، دست سازه ها ،ایفای نقش زبان انگلیسی ،فعالیت های آزمایشگاهی و محور کارآفرینی »درمسابقات استانی چهارمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اصل عنوان کرد: دانش آموزان متوسطه دوره اول منطقه توانستند موفق به کسب یک  رتبه اول استانی در محورزبان فارسی و 2 رتبه دوم استانی در محورهای کارآفرینی و زبان انگلیسی جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

 مدیرآموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز گفت: 34 دانش آموز منطقه با 630 دانش آموز درسطح استان دراین سری مسابقات به رقابت پرداختند که آنان توانستند در چهارمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح استان در محوریت ادبیات فارسی رتبه اول ودهم استانی ، همچنین درمحوریت کارآفرینی و بازارچه ها وزبان انگلیسی رتبه دوم استانی را کسب کنند که نتیجه حاصل تنها یک تیم از هر محور از هر استان به مرحله کشوری که در تیرماه سال جاری برگزارمی شود، راه می یابد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری