Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رهبر جنبش انصارالله یمن از تلفات و خسارات سنگین متجاوزان ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در نبرد الحدیده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از العالم،عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از تلفات و خسارات سنگین متجاوزان سعودی در نبرد الحدیده خبر داد.

وی افزود: هدف جنگ ضد یمن سیطره بر انسان یمنی و سرزمین یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیطره بر شهرهای ساحلی در زمره اولین اهداف حمله زمینی دشمن از مدتها قبل بوده است. دشمن با تمام توان و امکانات خود به دنبال سیطره بر ساحل غربی یمن است. آزادگان یمن با ثبات و پایداری بزرگ و بسیار موثر به یاری خدا در نبرد ساحل غربی یمن عمل می کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: نبرد از ۳۲ ماه قبل از باب المندب تا برهه اخیر متوقف نشده است. نبرد ساحل غربی به باتلاقی برای هلاک کردن و نابودی متجاوزان تبدیل خواهد شد.

عبدالملک الحوثی افزود: وفاداری اهل تهامه و آزادگی و وطن پرستی یکی از مهمترین عوامل پیروزی در نبرد است.

وی تاکید کرد: نبرد ساحل از دو سال قبل است نه اینکه در هفته اخیر. در همه نبردها نیروهای متجاوز متحمل شکست شده اند و فرماندهان خود را از دست داده اند که در میان آنها افسران آمریکایی و اسرائیلی وجود دارد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن با تمام توان و اطمینان در حال نبرد ساحل هستند. نبرد ساحل دشوار خواهد بود و سخت تر باری متجاوزان در آینده خواهد بود. بخش زیادی از ساحل غربی همچنان آزاد است و متجاوزان برخی مناطق را اشغال کرده اند. ساکنان تهامه در ساحل غربی میهن پرستی خود را ثابت کردند.

الحوثی بیان کرد: دشمن از همه تسلیحات اعم از جنگنده و بمب های هوشمند، موشکها و ناوهای جنگی خود بهره گرفت. رفتار جنایتکارانه دشمن کاملا آشکار است و نمی تواند آنرا کتمان کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: یمنی ها تسلیم نمی شوند و از سرزمین خود دفاع خواهند کرد. مدعی می شوند که موشک های ایرانی از طریق بندر الحدیده می رسد و آنها می دانند که همه کشتی ها بازرسی می شوند و آنگاه اجازه عبور به آن داده می شود.

در حال تکمیل...

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن بندر الحدیده یمن انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد

یک مقام انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفته حمله ایران به اسرائیل حیثیت این رژیم را از بین برد.

به گزارش مشرق،«ناصرالدین عامر»، معاون وزیر اطلاع‌رسانی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری راشاتودی به تفصیل درباره مسائل مهم منطقه از جمله عملیات «وعده صادق» توسط ایران علیه اسرائیل گفت‌وگو کرده است.

عامر در پاسخ به این سئوال که حمله ایران به اسرائیل را چطور ارزیابی می‌کند و آیا این حمله موثر بوده گفت: «بله، حتما. این حمله اثرات قابل توجهی روی روند حوادث داشت و حیثیت اسرائیل را از بین برد.»

وی اضافه کرد: «حمله ایران اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخ بود. علاوه بر این، دفاع از خود حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. این اقدام حمایت عظیم تهران از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد.»

این مقام انصارالله در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند اسرائیل به این حمله پاسخ خواهد داد یا خیر هم گفت: «اسرائیل امروز یک موجودیت سیاسی جنایتکار و ستیزه‌جو است که به روش‌های تروریستی توسل می‌جوید.»

ناصرالدین عامر تأکید کرد: «اسرائیل در حال حاضر ترسوتر از آن است که با اقدامی تمام‌عیار به جمهوری اسلامی پاسخ دهد. با این حال، احتیاط لازم است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • (ویدئو) خسارات سنگین سگ‌ها به یک خودرو
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد