Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب رایزنی‌های مستمر سیاسی میان ایران و فرانسه، پنجمین دور گفتگو‌های سیاسی دوجانبه به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مونتاین برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب رایزنی‌های مستمر سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه، پنجمین دور گفتگو‌های سیاسی دوجانبه به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و آقای مونتاین دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه جمهوری فرانسه صبح روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست طرفین بر حفظ برجام و لزوم پایبندی تمام طرف‌ها به اجرای کامل آن و همچنین گسترش و تحکیم روابط دو جانبه تاکید کردند.

دو طرف در این دور از گفتگو‌های سیاسی ضمن تبادل نظر پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین المللی، آخرین وضعیت منازعات و بحران‌های موجود را مورد بررسی قرار داده و بر لزوم تسریع در روند حل سیاسی بحران‌ها از جمله جنگ در یمن تاکید کردند. مبارزه با گروه‌های تکفیری - تروریستی یکی از دیگر از موضوعات مورد گفتگو بود. در ادامه مباحث، آقای عراقچی نسبت به استمرار حضور منافقین و فعالیت آنان در خاک فرانسه اعتراض کرده و خواستار مانعت از اقدامات این گروه تروریستی در فرانسه شد. طرف فرانسوی تاکید داشت که فرانسه با هوشیاری کامل بر فعالیت کلیه گروه‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند نظارت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراقچی برجام برجام بدون آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!

به گزارش خبرآنلاین این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش رویترز نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت امارت اسلامی اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای امریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902088

دیگر خبرها

  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم