Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم برفچالان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر شورای شهر انزلی برگزار شد با اشاره به اینکه سد معبر یکی از معضلات این شهر محسوب می شود، اظهار کرد : عدم برخورد قاطع با این پدیده طی سال های گذشته سبب شده امروز به چالش بزرگی برای شهر انزلی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برخورد با سد معبر در دستور کار شورای پنجم و شهرداری انزلی قرار دارد، افزود: در این زمینه بدون توجه به هیچ توصیه و موضوعی به دنبال رفع سد معبر از سطح شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر انزلی نیروی انتظامی را یکی از دستگاه های اجرایی مهم در مقابله با سد معبر عنوان کرد و گفت: متاسفانه با گذشت ۱۰ ماه از فعالیت شورای شهر پنجم، نیروی انتظامی و برخی از دستگاه های ذیربط آنگونه که باید حمایت و همکاری لازم را با این شورا نداشته اند.

 ضرورت وجود طرح مطالعاتی برای اجرای پروژه ها در انزلی

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم برای تحقق وعده های انتخاباتی نیازمند زمان بیشتری بوده و مردم شهر نیز باید صبر و تحمل داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت این شهر برای ایجاد تغییر و تحول نیازمند زمان هستیم.

برفچالان وجود طرح مطالعاتی برای همه پروژه ها را از اولویت های شورای پنجم انزلی برشمرد و تصریح کرد: بدون طرح مطالعاتی هیچ پروژه ای در شهر انزلی قابل اجرا نیست.

وی با بیان اینکه برای اجرای بسیاری از پروژه ها با توجه به افزایش مواد اولیه با مشکل مواجه هستیم، تأکید کرد: نبود درآمد پایدار مهم ترین مشکل شهرداری انزلی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

سخنگوی شورای شهر انزلی در ادامه با اشاره به ساختار سنتی شهرداری انزلی، اظهار کرد: تغییر این ساختار نیازمند زمان است. متاسفانه در سنوات گذشته شهرداری انزلی موفق به ارائه خدمات مطلوبی به شهروندان نشده و نتوانسته به سمت ایجاد شهر هوشمند گام بردارد.

وی همچنین به برخی صحبت ها در زمینه عدم تعامل نماینده شهرستان با شورای پنجم نیز اشاره کرد و افزود: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود به دنبال ایجاد تعامل با نماینده شهرستان بوده که متاسفانه از سوی وی تمایلی برای ایجاد این تعامل دیده نشده است.

اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی برای انتقال فاضلاب به تصفیه خانه انزلی

برفچالان با اشاره به معضل ورود فاضلاب به دریا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای انتقال فاضلاب به تصفیه خانه انزلی و غازیان ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به تخصیص بخشی از این اعتبار در فاز نخست این پروژه تا پایان سال جاری بخشی از فاضلاب های بندرانزلی و ساحل پاسداران  به تصفیه خانه منتقل می شود.

به گفته این مسئول، شهرداری بندرانزلی نیز در تلاش است با ایجاد تله های رسوبگیر باقی فاضلاب های ورودی به دریا را مدیریت کرده و از ورود زباله به دریا جلوگیری کند تا پس از تخصیص اعتبارات و با احداث خط لوله انتقال، باقی فاضلاب ها به تصفیه خانه منتقل شود.

وی الحاق شهر انزلی به منطقه آزاد را یکی از مطالبات به حق شهروندان عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با توجه به تمایل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، این مهم هرچه سریعتر محقق شود.

کد خبر 4326332

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی شورای شهر نشست خبری راهپیمایی روز قدس گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود

استاندار ایلام با اشاره به بعضی خدمات آبفای استان طی دو سال گفت: طی این مدت به ۱۸ روستای بخش جزمان و ۱۳ روستای دهستان داجیوند(بخش مرکزی هلیلان) آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در دیدار با مدیرعامل و معاونین آبفای استان ایلام، اظهار کرد: تکمیل تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا پایان خردادماه در اولویت قرار گیرد و تصفیه‌خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد (بی او تی) تکمیل شود و تکمیل فاضلاب مهران و ایوان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به روستاهای شهرستان چوار با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، افزود: در قالب آب‌رسانی به مناطق محروم، به بیش از ۱۴ روستای محروم با مشارکت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه، آب‌رسانی شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: با دستور مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای تعمیر و اصلاح سیل‌بندهای شهر ایلام، ۱۸ هزار میلیارد ریال اختصاص یافت که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو طی زمان‌بندی سه‌ساله، به صورت برابر این اعتبارات را تأمین و این پروژه را تکمیل کنند.

بهرام‌نیا گفت: با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا بوده و قرار است که این تعداد روستا به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 745201

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال