Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@22:59:28 GMT

برتری اروگوئه برابر عربستان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۲۶۰۸

برتری اروگوئه برابر عربستان در نیمه نخست

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در دیداری حساس  از گروه A جام جهانی، دو تیم اروگوئه و عربستان در ورزشگاه روستوف آره نا برابر هم به میدان رفتند. گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانیم:

بازی با میدان داری اروگوئه آغاز شد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند. ولی عربستان نیز رفته رفته صاحب توپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه ۱۰ ضربه ادینسون کاوانی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت لوئیس سوارس موفق شد روی اشتباه دروازه بان عربستان در خروج از دروازه، گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد. با این نتیجه اروگوئه صعود خود را قطعی می کند و عربستان و مصر حذف می شود.

لوئیس سوارس گلزن اروگوئه در این دیدار ۱۰۰ بازی خود را برای تیم ملی کشورش انجام می دهد. او ششمین بازیکن تاریخ اروگوئه است که به این مهم دست می یابد.

بعد از این گل عربستانی ها کمی جلو کشیدند و تا حدودی روی دروازه اروگوئه خطرساز شدند.

در اواخر بازی الجاسم مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. به نظر می رسد مصدومیت او جدی است و واو نتواند در بازی آخر برابر مصر تیمش را همراهی کند.

ترکیب دو تیم برای این دیدار به شرح زیر بود:

اروگوئه: فرناندو موسلرا، خوسه خیمنز، دیگو گودین، گوستاوو وارلا، کارلوس سانچس، بنتاکور، کریستیان رودریگس، لوئیس سوارس، ادینسون کاوانی، مارتین کاسرس و وسینو

عربستان: محمد آلووایس، عثامه هوساوی، علی البورایک، بحری، سلمان فرج، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تایسر الجاسم، فهد الموالد و سالم الدوساری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اروگوئه عربستان جام جهانی روسیه ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم‌های فوتبال پورتو و چاوز شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی به مصاف تیم در حال سقوط چاوز رفت که برای حفظ جایگاه سومی و صعود به لیگ اروپا به ۳ امتیاز این دیدار به منظور حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با براگا نیاز داشت.

مهدی طارمی که در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و تیمش هم شروع خوبی داشت و دقیقه ۲۷ با گل چیکو کنسیسائو از حریف خود پیش افتاد.

یک دقیقه بعد از این گل و به دنبال جریمه بازیکن چاوز با کارت زرد دوم، این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد تا فرصت برای خودنمایی مهدی طارمی، اوانیلسون و کونسیسائو مهیا شود.

اوج کار طارمی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول بود و در حالی که توپ به او رسیده بود با یک پاس پشت پای دیدنی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل دوم پورتو با پاس مهاجم ایرانی به ثمر برسد. تماشاگران پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم موسوم به دراگائو در حالی که از این گل به وجد آمده بودند شروع به تشویق طارمی کردند.

اما این پایان عملکرد موفق طارمی نبود و او در دقیقه ۷۳ و در حالی که یک ضربه پنالتی نصیب پورتو شده بود پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل پورتو را هم به ثمر برساند و نشان دهد همچنان پنالتی زن اول تیمش است.

این مهاجم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این پیروزی، پس از اسپورتینگ ۸۴ امتیازی و بنفیکا ۷۶ امتیازی یا ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 6096724

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه