Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- شهرداران کلانشهرها وجود نیروی انسانی مازاد و مسئله چگونگی کسب درآمد را از عمده مشکلات موجود اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نود و ششمین مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با حضور شهرداران شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، قم، اراک، ارومیه، اهواز، تبریز، رشت، زاهدان، شیراز، کرج، کرمان، کرمانشاه و همدان در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست شهرداران کلانشهرهای کشور علاوه بر وجود نیروی انسانی مازاد، درآمد، کمبود آب را از جمله مشکلات حوزه کاری خود اعلام کردند.
شهردار تهران در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران بر توسعه حمل و نقل ریلی و افزایش واگن در ناوگان مترو تهران تاکید کرد و گفت: برای کاهش آلودگی هوا باید توسعه حمل و نقل ریلی را در تهران و سایر کلانشهرها تقویت کنیم.
سید محمد علی افشانی تصریح کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و برقی کردن موتورسیکلت ها از دیگر اقدامات مهم در راستای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور از جمله تهران است که باید با همکاری دولت این اقدامات انجام شود.
خبرنگار در حال تکمیل شدن است ..
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كلانشهر شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری