Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- رقابت های کشتی فرنگی نونهالان استان فارس با قهرمانی تیم شیراز در رشته فرنگی و قهرمانی تیم سعادت شهر (مرکز شهرستان پاسارگاد) در رشته آزاد پایان یافت.

به گزارش ایرنا در این بازی ها که روز چهارشنبه به میزبانی سعادت شهر برگزار شد، در رشته فرنگی، تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید، تیم های فسا و مرودشت به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در رشته آزاد، تیم پاسارگاد عنوان نخست را کسب کرد، شیراز نایب قهرمان شد و سپیدان هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در این رقابت ها 300 کشتی گیر از سراسر استان فارس در 12 وزن با هم پیکار کردند.
نفرات برتر هر وزن به تیم منتخب فارس دعوت شدند.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد و فرنگي نونهالان مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه دانیال مرادی کشتی‌گیر اصفهانی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.


رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه در شهر مریوان استان کردستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است