Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:11:36 GMT

عربستان بی آزار، با گل سوارز همراه مصر حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۳۳۶۵

اروگوئه با یک پیروزی خفیف عربستان را حذف کرد تا سعودی ها همراه مصر، دیگر کشور عربی خیلی زود چمدان های بازگشت از روسیه را ببندند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیروزی خفیف اروگوئه، عربستان جمع مراکش و مصر به عنوان اولین حذف‌شده‌های جام‌جهانی را تکمیل کرد تا هر ۳ حذف شده اول جام از کشورهای عربی باشند. دومین بازی دور دوم گروه A جام‌جهانی 2018 از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه روستوف آره‌نا بین اروگوئه و عربستان به قضاوت کلمن تورپین فرانسوی شروع و با برتری یک بر صفر اروگوئه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل بازی در دقیقه 23 توسط سوارس به ثمر رسید.

پس از یک نبرد متعادل در 15 دقیقه اول، حملات اروگوئه شروع و سرانجام مقاومت عربستان با اشتباه دروازه‌بان این تیم در دقیقه 23 شکسته شد. در این دقیقه ضربه سوارس در صدمین بازی ملی‌اش به پنجاه و دومین گل او در لباس اروگوئه تبدیل شد. عربستان برای جبران، چند حمله ترتیب داد اما به جایی نرسید و در نهایت پس از چند درگیری بین بازیکنان، نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود اروگوئه خاتمه یافت.

در نیمه دوم روند بازی چندان تغییر نکرد و غیر از چند حمله از سوی اروگوئه اتفاق خاصی در این بازی سرد رخ نداد تا عربستان با قبول دومین شکست خودش، موجبات قطعی شدن صعود روسیه و اروگوئه از این گروه را فراهم کند و خودش همراه مصر و مراکش اولین حذف شده‌های جام نام بگیرد تا 3 تیم عربی، 3 حذف شده اول جام باشند. به این ترتیب در شبی که سوارس به اولین اروگوئه‌ای زننده گل در 3 جام‌جهانی تبدیل شد، گروه اول 2 صعود کننده خودش را شناخت و جدال روسیه صدرنشین و اروگوئه رده دومی (هر 2 تیم 6 امتیازی هستند) در روز آخر تنها برای انتخاب سرگروه باشد و مصر و عربستان، هر 2 بدون امتیاز تنها برای خداحافظی آبرومند ازجام به جنگ هم بروند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!