Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال اروگوئه در دومین دیدار عربستان را شکست داد تا سعودی ها از این جام خداحافظی کنند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی عربستان و اروگوئه از گروه A مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید تا تکلیف گروه اول مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه صعود روسیه میزبان و اروگوئه به مرحله بعد قطعی شد و عربستان و مصر از این رقابت ها خداحافظی کردند.

برای دیدن خلاصه دیدار اروگوئه و عربستان اینجا کلیک کنید

گل‌ها: لوئیس سوارس(23) اروگوئه.

داور: کلمن تورپین از کشور فرانسه

اخطارها:

اخراج:

ترکیب اروگوئه: موسلرا، خیمنز، گودین، وارلا، کاسرس، سانچس(82-ناندز)، بنتاکور، رودریگوئز(59-لااکسالت)، وچینو(59-توریرا)، سوارس و کاوانی.

ترکیب عربستان: العویس، اسامه هوساوی، علی البلیهی، محمد البریک، سلمان الفرج، هتان باهبری(75-محمد ابراهیم کنو)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تیسیر الجاسم(45-حسین علی المقهوی)، سالم الدوسری و فهد المولد(78-السهلاوی).

شرح نیمه اول

اروگوئه طبق انتظار حملات خود را روی دروازه عربستان آغاز کرد و فشارهای آبی ها روی دروازه سعودی در دقیقه 23 بازی جواب داد و لوئیس سوارس، مهاجم عضو باشگاه بارسلونا به زیبایی با یک بغل پا دروازه عربستان را باز کرد تا اروگوئه نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان باشد.

شرح نیمه دوم

نیمه دوم علی رغم فرصت هایی که اروگوئه برای باز کردن دروازه عربستان شد ولی توپ از خط دروازه هیچ کدام از تیم ها نگذشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید. با این برد تکلیف گروه اول جام جهانی نیز مشخص شد و اروگوئه و روسیه میزبان صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و عربستان به همراه مصر از این رقابت ها حذف شدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی اروگوئه جام جهانی 2018 روسیه سوارز عربستان سعودی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال