Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با اسپانیا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه ساعت 22:30 امشب (به وقت تهران) در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف تیم ملی اسپانیا برود.

در همین راستا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب تیمش را برای این دیدار اعلام کرد که به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون نفراتی هستند که با نظر کی‌روش برابر اسپانیا در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 

آفتاب‌‌نیوز :

اینکه یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر که می‌‎توانست در فهرست نهایی جام‌جهانی و جام ملت‌ها هم قرار بگیرد حالا در ملوان روی نیمکت می‌نشیند را می‌توان از عجایب نیم فصل دوم لیگ برتر این فصل به‌شمار آورد. 

سرلک طی سه فصل و نیم حضورش در پرسپولیس همواره یکی از بازیکنان باثبات و شاخص تیمش و لیگ بود. او در همان روز‌های نخست حضور در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه طوری برای پرسپولیس بازی می‌کرد که انگار چند سالی است در این تیم حضور دارد و خیلی سریع در ترکیب سرخ‌ها جا افتاد. 

با اینکه نمایش سرلک در زمین مسابقه به گونه‌ای نبود که تماشاگر را به وجد بیاورد و پست بازی‌اش این التزام را ایجاد می‌کرد که در خدمت تیمش باشد، اما خیلی زود تبدیل به بازیکن اصلی یحیی شد و به یک وزنه در ترکیب پرسپولیس به حساب می‌آمد. 

سرلک در تمام این مدت خیلی کم افت کرد و نوسانی در بازی‌اش دیده نمی‌شد، اما در ملوان اصلا چنین اتفاقی برایش رخ نداده و اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. 

سرلک در حالی بازیکن ذخیره ملوان شده که در ترکیب اصلی این تیم هافبک به نام پوریا پورعلی جوان بازی می‌کند که نسبت به سرلک در فوتبال ایران بازیکن شناخته شده‌ای نیست. 

حالا این سوال به شکل جدی مطرح می‌شود که علت نیمکت‌نشینی‌های شماره ۱۰ سابق سرخ‌ها در ملوان چیست؟ آیا تارتار به بازی او علاقه‌ای ندارد یا مدل بازی ملوان به گونه‌ای است که سرلک در آن حل نمی‌شود؟ 

با این وجود سوال بزرگتر اینجاست که ملوان چطور می‌تواند از بازیکنی با این کیفیت عبور کند و چطور نمی‌تواند از او در جهت اهدافش بازی بگیرد؟ 

به هر حال اینکه هر هفته میلاد سرلک را روی نیمکت ملوان ببینند اتفاق عجیبی است که نمی‌توان به راحتی هضمش کرد. البته یادمان نرود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز در دوران خدمت سربازی در ملوان جایگاه خوبی در تیم‌شان نداشتند و کم بازی می‌کردند. 

با وجود این اتفاقات باید دید سرلک چه زمانی به پرسپولیس باز خواهد گشت چرا که شاید فقط در تیم خودش موقعیت مناسبی پیدا کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند