Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:وزیر بهداشت از هانیه؛ نوجوان فداکار سرپل ذهابی که پس از نجات خواهرش در زلزله سرپل ذهاب، دچار ضایعه نخاعی شده بود، عیادت کرد.

دکتر هاشمی با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده از این دختر فداکار سرپل ذهابی عیادت و ضمن گفتگو با پزشکان معالج وی، از فرایند درمان وی در کرمانشاه و تهران تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه این عیادت گفت: خوشبختانه اقدامات درمانی خوبی برای هانیه در کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمی یادآور شد: انتقال هانیه به بیمارستان توانبخشی رفیده، برای تکمیل دوره درمان با استفاده از تجهیزات تخصصی تر است و هانیه هم دختر باهوش و با روحیه ای است که همین روحیه، کمک زیادی به بهبودی وی می کند.

هانیه نوجوان 11 ساله در زلزله 22 آبان 96 در سرپل ذهاب، بعد از نجات خواهر کوچکتر خود دچار ضایعه نخاعی شد.

تا کنون اقدامات درمانی و توانبخشی برای هانیه در کرمانشاه انجام شده و بهبودی نسبی نیز برای وی حاصل شده و برای تکمیل دوره درمان به بیمارستان توانبخشی رفیده منتقل شده است.

دکتر الهام لولی پزشک Doctor معالج هانیه در خصوص وضعیت وی، گفت: خوشبختانه وضعیت هانیه بسیار خوب است و اقدامات درمانی خوبی برای وی در طول چندماه گذشته در کرمانشاه انجام شده است.

وی اظهار داشت: شدید نبودن ضایعه نخاعی هانیه، و جوان بودن وی و زمان مناسب درمان ، دلایلی است که می توان به بهبود کامل هانیه امیدواری زیادی داشت.

دکتر لولی در پایان گفت: اقدامات لازم را برای اینکه هانیه حداکثر استقلال Esteghlal عملکردی خود را به دست آورد انجام می دهیم.

وزیر بهداشت پس از عیادت از هانیه، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

وقتی شب به خانه زن صیغه ایم رفتم در اتاق 2 دختر را در وضیعت بدی دیدم + عکس

بابک می خواست تحت سلطه خواسته هایش باشم / دختر اصفهانی فریب خورد!

امیر جعفری داغدار شد +عکس

سه برادر بی رحم خواهر جوان خود را به رودخانه زال اندیمشک انداختند!

ادعای آزار شوم یکی از زنان ایرانشهری رد شد / 2 زن دیگر ادعای آزار ندارند

عمو قناد معروف در بیمارستان بستری شد +عکس

اولین گفتگو با خانم پرستاری که در فاجعه ایرانشهر شکار شد / هر 4 جوان خبیث بودند

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پزشک Doctor استقلال Esteghlal زلزله وزیر بهداشت نجات دختر نوجوان سرپل ذهاب عکس دستگیر شد زن جوان مرد دختر حوادث فیلم قتل شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

بیشتر بخوانید: قتل ۲ برادر در نمایشگاه ماشین با وینچستر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است. چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229279 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب