Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروگوئه در دومین بازی اش از جام جهانی 2018 روسیه موفق شد با یک گل از سد عربستان بگذرد. 

طرفداری - اروگوئه در بازی با عربستان بیش از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت. 

آنها موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کردند ولی نتوانستند گل دوم را به ثمر برسانند. شاید پیش از همه می توان به ادینسون کاوانی اشاره کرد که دو سه فرصت خیلی خوب را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی هو اسکورد نمرات بازیکنان دو تیم را به شرح زیر منتشر کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی، سرمربی پیکان، در پایان بازی با هوادار در کنفرانس خبری گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی نیاید من با احترام به همه دوستانم همین کار را انجام می‌دهم. احترام متقابل است و هرکسی باید در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام بدهد. به نظر من این که به لحاظ جایگاهی قاطی بشود خوب نیست. اگر قرار است سرمربی بیاید همیشه باید سرمربی بیاید و اگر قرار است کمک بیاید اصلا می‌گوییم همکاران‌مان بیایند و من هم الان گفتم که بعدا از من گلایه نکنید.


او درباره ۳۵دقیقه اول بازی که دو گل خوردند گفت: من اول مصاحبه گله کردم. اینجاست که تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکن ۱۸ساله و ۱۷ساله داریم. من به قدری از این بازی خوشحالم که یک بازیکن تیم ملی جوانان برای ما گل می‌زند و این اتفاق برای ما اتفاق میمون و مبارکی است. آرش هاشمی در یک ربع، فوق‌العاده با فشار خوب و شرایط خوب بازی می‌کند. اول مصاحبه هم گله‌ام همین بود که بزرگان باید بیایند و کمک کنند. ضمن اینکه شرایط‌مان صد در صد نیست و روی کاغذ همچنان گزینه سقوط هستیم. نباید توقعات را از خودمان خیلی بالا ببریم یا خیلی بیخیال شویم که اتفاق بدی برای‌مان بیفتد. توقعم از بازیکنان باتجربه‌ام خیلی خیلی بیشتر است و امیدوارم که این ۳۵ دقیقه درسی برای ما باشد که در بازی‌های بعدی از اول بازی بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. ضمن اینکه ما با کمبود بازیکن فوق‌العاده زیاد دست و پنجه نرم می‌کنیم. می‌دانید که نبود بازیکن در شرایط سخت کار را سخت می‌کند و دست مربی را می‌بندد ولی بازیکنان همه باکیفیت‌اند و فقط قدر خودشان را نمی‌دانند. ان‌شاالله که بازی بعدی بتوانیم با انگیزه بهتری کار کنیم.


سرمربی پیکان درباره پاکدل گفت: حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی. حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896822

دیگر خبرها

  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد