Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي اروگوئه پس از پيروزي مقابل عربستان گفت: واقعا اين پيروزي ارمغاني دوباره براي فوتبال اروگوئه بود.
ه گزارش خبرگزاري فارس، تيم‌هاي ملي عربستان و اروگوئه از گروه A مسابقات جام جهاني 2018 روسيه امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به نفع آبي ها به پايان رسيد تا تکليف گروه اول مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين گروه صعود روسيه ميزبان و اروگوئه به مرحله بعد قطعي شد و عربستان و مصر از اين رقابت ها خداحافظي کردند.حذف مصر با صلاح هم با اين نتيجه قطعي شد.
تابارز، سرمربي تيم ملي اروگوئه پس از اين برد گفت: واقعا اين پيروزي ارمغاني دوباره براي فوتبال اروگوئه بود. عربستان نيز در اين ديدار يک بازي فيزيکي از خود به نمايش گذاشت و اين باعث به سختي افتادن ما شد. ما در نيمه اول دچار مشکلاتي شديم به همين خاطر دست به تغيير تاکتيک دادم.
وي افزود: عربستان با توجه به اينکه اين بازي به منزله ديدار مرگ و زندگي بود و اين کار ما را سخت تر مي کرد. در اين بازي با وجود اينکه يک گل از رقيب جلو بوديم ولي با توجه به بازي خوب عربستان اين نتيجه مطمئني براي ما نبود و ما فرصت هايي نيز براي زدن گل هاي بيشتر را داشتيم ولي موفق به اين نشديم.
سرمربي اروگوئه در پايان گفت: ما از روز اول هدفمان صعود به مرحله بعد بود و امروز به اين هدفمان رسيديم. بازي بعدي ما با روسيه است و اين ديدار با توجه به صعود هر دو تيم تشريفاتي است. ما مي توانيم در اين بازي خودمان را محک بيشتري بزنيم تا براي مرحلع بعد آماده شويم.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه این کشور در ریاض با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش در این دیدار موضوع غزه و گذرگاه رفح و آتش‌بس و ورود کمک‌های انسانی به غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش یکی از مهم‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و استمرار جنایات آن به شمار می‌رود، مدعی شد که برای تامین مطالبات انسانی در غزه نیاز به آتش بس وجود دارد. این ادعا در حالی مطرح شده که واشنگتن تاکنون ۳ بار به تنهایی قطعنامه‌های آتش بس مطرح شده در شورای امنیت را وتو کرده است.

وی خواستار تقویت تلاش‌ها برای ایجاد ثبات و منع گسترش درگیری‌ها در منطقه شد و گفت که بهترین کار برای بهبود شرایط انسانی در غزه رسیدن به آتش بس است.

بلینکن ادامه داد که استمرار کمک‌های انسان‌دوستانه طی روزهای آینده محور مذاکرات وی با دیگر طرف ها خواهد بود. وی همچنین از تلاش های نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برای رسیدن به آتش بس تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6092017

دیگر خبرها

  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال