Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه بازی با کرواسی از دشواری‌های روزهای اخیر مسی سخن گفت. ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش، آرژانتین مقابل کرواسی در بازی‌های دور دوم گروه C جام‌جهانی از نقش لیونل مسی، ستاره آلبی‌سلسته در تیم گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او اظهار داشت: مسی به اندازه کافی بابت از دست دادن پنالتی مقابل ایسلند عصبانی است. مسی مسئولیت اشتباهش در خراب کردن پنالتی را پذیرفت. این جام‌جهانی متعلق به 40 میلیون آرژانتینی است و اگر یک ناکامی رخ دهد، همه مقصر هستند.برای قهرمانی  به روسیه آمده‌ایم.

وی افزود: تمام  تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا مردم را راضی کنیم و دست خالی از روسیه نرویم. لئو هنگام گلزنی برای ما از همه  قدردانی می‌کند اما زمانی که می‌بازیم به نظر می‌رسد او مقصر اصلی است. تحمل این وضعیت برای او دشوار شده است. لیونل بهترین بازیکن دنیاست اما یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند واقعیت یک بازی را عوض کند. شاید بتواند روند را عوض کند و نباید او را مسئول همه اتفاقات بد بدانیم.

 سرمربی آرژانتین در پایان درباره بازی با کرواسی افزود: کرواسی یک نسل از بازیکنان باکیفیت دارد که برای بردن بازی‌ها به میدان می‌آید. ما هم می‌رویم تا نتیجه بگیریم.

 انتهای پیام/

 

 

R7879/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، پابلو خاوکین، شهردار روزاریو، فدراسیون فوتبال آرژانتین را مسئول امتناع آنخل دی‌ماریا، وینگر بنفیکا، برای بازگشت به کشورش و بازی در این لیگ می‌داند.

دی ماریا قبلاً اعلام کرده بود به دلیل تهدید به قتل خود و خانواده‌اش نمی‌خواهد به فوتبال آرژانتین بازگردد، به ویژه شهر روزاریو، جایی که سنترال در آن بازی می‌کند و اولین باشگاه دوران حرفه‌ای این ستاره مطرح بود.

پابلو خاوکین، فدراسیون آرژانتین را مسئول این تصمیم دانست و در گفت‌وگو با ایستگاه رادیویی محلی کادنا 3 روزاریو گفت: "فوتبال آرژانتین باید در بسیاری از جنبه‌ها تکامل پیدا کند، مشکلات ساختاری و سازمانی زیادی وجود دارد.

به نظرم منطقی به نظر نمی‌‌رسد که ما خودکشی می‌کنیم و دوست دارم به این موضوع نگاه کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی می‌افتد و چه چیزی باعث می‌شود که ستاره‌های بزرگ دوباره نمی‌توانند به اینجا بیایند و بازی کنند."

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد