Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:39:36 GMT

مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۰۲۹

مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، باقر جلوخانی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از مدال آوران علمی و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین که در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهارداشت: این سازمان با داشتن بیش از ۱۰ هزار عضو متخصص نقش موثری در توسعه و عمران استان دارد و همچنان تلاش می کند کیفی سازی ساخت و سازها بر اساس اصول مهندسی و فنی بخوبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوخانی بیان کرد:تجاری سازی ایده های مهندسان برتر از اولویتهای ما در این سازمان است و در این راستا با راه اندازی مرکز رشد نظام مهندسی بستر شکوفایی خلاقیتها و حمایت از مهندسان خوش فکر فراهم شده است.

وی اظهارداشت: با تجاری سازی ایده های برتر می توانیم به اشتغال مهندسان نخبه هم کمک کنیم تا ایده ها در مسیر تولید هم قرار گیرد.

ساخت مجموعه ورزشی با ۱۰ هزار متر مساحت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: در کنار فعالیتهای تخصصی چند سالی است که در امور فرهنگی و ورزشی نیز مشارکت فعالی داریم و امیدواریم با توسعه ورزش در میان مهندسان به افزایش کارآمدی و نشاط آنها کمک کنیم.

وی گفت: درصددیم ساخت یک مجموعه ورزشی در ۱۰ هزار مترمربع مساحت را آغاز کنیم که در آن سالن سه هزار نفری هم پیش بینی شده که این رویکرد  می تواند برای استان نیز ظرفیت بسیار خوبی در ورزش ایجاد کند.

جلوخانی بیان کرد: ۱۴ کمیته ورزشی در سازمان فعال شده و شاهد استقبال خوب مهندسان عضو در فعالیتهای ورزشی هستیم و امیدواریم بتوانیم رشته های جدیدی را هم به این ظرفیت اضافه کنیم.

توسعه ورزش بانوان در اولویت است

وی اضافه کرد:در این سازمان ۱۷۰۰ بانوی مهندس داریم که توسعه ورزش بانوان را امسال با جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد تا سلامت رکن اصلی خانواده حفظ شود.

جلوخانی در خصوص تعرفه خدمات مهندسی هم گفت: با پیگیری های انجام شده در چند ماه آینده تعرفه خدمات مهندسی در استان قزوین مانند سایر مناطق کشور مشخص و دغدغه اعضا در این زمینه برطرف خواهد شد.

در ادامه فاطمه حسن نائبی معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین در امور بانوان گفت: ۱۴ رشته ورزشی در این سازمان فعال شده که بسیار ارزشمند است و باید مورد حمایت قرار گیرد تا این کار توسعه یابد.

وی افزود: در استان ۵۱ رشته ورزشی فعال است و امیدواریم با ساخت مجموعه ورزشی از سوی این سازمان گامهای ارزشمندی برای سلامت مردم و کارشناسان برداشته شود.

حسن نائبی تصریح کرد: ۱۲ ورزشکار قزوینی در تیم مهای ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا حضور دارند که برای استان افتخار آمیز است.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت هم خبرداد و گفت: نمایندگان برتر استان در ۱۸ رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
 
در این مراسم از مدال آوران رشته های ورزشی و نیز مدال آوران جشنواره اختراعات ژنو سوئیس شامل مدال طلا در طرح پنل های ضربه گیر جاده ای و مدال نقره طرح بتن تصفیه کننده آب های سطحی تجلیل شد.

در پنجاهمین مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس که اواخر فروردین ماه برگزار شد در میان ۳ هزار اثر ارائه شده دو اختراع از تیم قزوین پذیرفته شد که مدال های طلا و نقره به احمد کریمی ایده پرداز و طراح، سید صالح صادقی، امید شاه محمدی و باقر جلوخانی تعلق گرفت.

کد خبر 4326454

منبع: مهر

کلیدواژه: تجلیل از ورزشکاران سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین راهپیمایی روز قدس گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • جزئیات پروژه اوما اویا سریلانکا؛ شاهکار مهندسان ایرانی
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد