Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:03:46 GMT

تیم های امداد نجات در روستاهای خوی ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۲۶۳

تیم های امداد نجات در روستاهای خوی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری خوی، محمد عابدی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش قطور خوی اظهارداشت: با تشکیل تیم های امداد نجات در روستاها  در صورت وقوع بلایای طبیعی، تا رسیدن نهادهای امداد رسان این تیم ها می توانند کمک بسزایی به مردم بکنند.

وی با اشاره به ریزش دیوار در اثر طوفان در روستای ترس آباد طی سالجاری با ابراز خوشحالی از بهبود وضعیت مصدومان حادثه اظهار داشت: با دستور استاندار آذربایجان غربی مراحل درمانی این عزیزان رایگان انجام گرفت و در صورت وقوع مشکل آماده ارائه خدمات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی نیز در این نشست بخش قطور را یکی از بخش های حادثه خیز استان عنوان کرد و بر مقاوم سازی و بیمه کردن واحدهای مسکونی تاکید کرد.

امیر عباس جعفری خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ درصد از این واحد های مسکونی با مدیریت بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شدند که امیدواریم با ترویج فرهنگ مقاوم سازی ساخت و سازها در مناطق روستایی ، این درصد افزایش یابد.

در پایان این نشست از خانواده های جان باختگان و مصدومان حادثه روستای ترس آباد تکریم شد.

کد خبر 4326480

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان راهپیمایی روز قدس گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت