Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@14:21:02 GMT

گزارش زنده/ اسپانیا صفر- ایران صفر

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۳۳۶

گزارش زنده/ اسپانیا صفر- ایران صفر

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -ایران و اسپانیا از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا روسیه به مصاف هم رفتند.

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گروه B

تیم ملی ایران – تیم ملی اسپانیا

ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کازان آره‌نا

داور: آندرس کنها (اروگوئه)

به گزارش وب سایت نود، ایران جام جهانی 2018 روسیه را با یک برد تاریخی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داده است.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری و سردار آزمون

ترکیب اسپانیا: داوید دخیا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، اینیستا، ایسکو، لوکاس واسکز، داوید سیلوا، دیگو کاستا

در ترکیب امروز تیم ملی، مجید حسینی جانشین روزبه چشمی مصدوم شد. در دفاع چپ نیز باز هم احسان حاج صفی با بازوبند کاپیتانی حضور دارد و خبری از میلاد محمدی بازیکن همیشه ثابت تیم ملی در مرحله انتخابی نیست.
با پایان محرومیت عزت اللهی ، این بازیکن جانشین مسعود شجاعی شده است. اما شگفتی اصلی ترکیب غیبت علیرضا جهانبخش، موفق‌ترین چهره حال حاضر فوتبال ایران است که مهدی طارمی فرصت دارد به جای او بازی کند.
همچنین اشکان دژاگه که گفته می‌شد مصدومیتش بهبود پیدا کرده جایی در ترکیب اصلی ندارد.

 

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 6: خطای کارواخال روی امیری با اعلام داور یک ضربه ایستگاهی برای ایران به همراه داشت که ضربه احسان حاج صفی توسط مدافعان اسپانیا برگشت داده شد.

دقیقه 10: ایران با دفاع منطقی در 10 دقیقه ابتدایی اجازه نداد دروازه اش به خطر بیفتد.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی راموس را بعد از برخورد به دفاع، بیرانوند به راحتی مهار کرد.

 

عملکرد در بازی اول:

ایران در بازی نخست مرحله گروهی به دیدار مراکش رفت و در شرایطی که در اوایل بازی توپ و میدان را به حریف آفریقایی واگذار کرده بود نهایتا توانست با گل به خودی عزیز بوهدوز به پیروزی برسد. اسپانیا هم در بازی اول در شرایطی که تنها دو روز قبل از بازی فرناندو هیرو جانشین لوپتگی شده بود به دیدار پرتغال رفت. این دیدار تا این جای مسابقات یکی از زیباترین بازیها بوده و درخشش و هت تریک کریس رونالدو مانع از پیروزی ماتادورها در گام نخست شد و بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

 

 2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران اسپانیا داخلی اختصاصی جام جهانی 2018 ایران اسپانیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ

به گزارش جام جم آنلاین، آرسنال امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفت و محکوم به پیروزی بود. 

صدرنشین جدول با ۸۰ امتیاز به فاصله سه بازی تا پایان فصل باید سه امتیاز را می‌گرفت تا سیتی را تحت فشار قرار دهد. توپچی‌ها با سیتی رقابت سختی داشتند و این در حالی بود که تیم تحت هدایت پپ گواردیولا با ۳۴ بازی یک امتیاز کمتر داشت و در رده دوم بود. 

بازی مطابق انتظار با حملات آرسنال شروع شد.

توپچی‌ها بین دقایق ۶ و ۸ توانستند سه موقعیت گل خلق کنند. تروسارد دو بار و اودگارد نیز یک بار با شوتزنی دروازه حریف را تهدید کردند، اما مقاومت مدافعان مانع از گلزنی میزبان شد.

در دقیقه ۱۳ تاوارس، گلر بورنموث، توانست ضربه کای هاورتز را مهار کند. ۴ دقیقه بعد ضربه سالیبا خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی کاملا در اختیار آرسنال بود و میهمان به ندرتی فرصت برای طراحی حمله پیدا می‌کرد.

بعد از اینکه رایس یک موقعیت خوب را درون محوطه جریمه بورنموث از دست داد، سرانجام فشار میزبان در دقیقه ۴۰ نتیجه داد. 

کای هاورتز در مصاف تک به تک گلر، او را جا گذاشت و سپس روی زمین افتاد. سرنگونی ستاره آلمانی باعث شد داور فورا نقطه پنالتی را نشان دهد. بازیکنان بورنموث روی این صحنه اعتراض داشتند، ولی VAR نیز تصمیم داور را تایید کرد.

بوکایو ساکا پشت توپ ایستاد و توانست گلزنی کند. با همین گل آرسنال نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت.

آرسنال نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در دقیقه ۴۹ ساکا بهترین بخت برای زدن گل دوم را از دست داد. تاوارس ضربه ساکا از درون محوطه جریمه را برگشت داد.

سه دقیقه بعد گلر بورنموث هاورتز را ناکام گذاشت. بورنموث که کمی جلو کشیده بود یک بخت عالی برای به تساوی کشیدن بازی را از دست داد. سولانکه با رایا تک به تک شده بود، ولی ضربه او از زاویه بسته را گلر اسپانیایی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۰ ضربه کلایورت به شکل خطرناکی راهی اوت شد تا حساب کار ۱-۰ بماند.

توپچی‌ها در دقیقه ۷۱ به گل دوم رسیدند. روی پاس دیدنی رایس، تروسارد بود که با یک ضربه پای راست از درون محوطه جریمه حساب کار را ۲-۰ کرد.

بورنموث در دقیقه ۷۳ یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما با دخالت VAR و به دلیل خطای سولانکه روی داوید رایا، گل مردود اعلام شد.

در دقیقه ۷۷ اودگارد از چند قدمی دروازه توپ را به بیرون زد در حالی که به نظر می‌رسید آرسنال به گل سوم دست خواهد یافت.

آرسنال در دقیقه ۹۰ بازی توسط گابریل ماگالاش به گل سوم رسید. یک گل با شوت پای چپ بسیار تماشایی که داور به دلیل آفساید کای هاورتز آن را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۹۸ بازی دکلان رایس روی پای ژسوس توانست از درون محوطه جریمه گل سوم را بزند و برتری توپچی‌ها را پررنگ‌تر کند.

این بازی را آرسنال ۳-۰ برد و با دو بازی بیشتر و اختلاف ۴ امتیازی نسبت به سیتی صدرنشین ماند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه