Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:55:28 GMT

سردار غیب‌پرور با خانواده شهید آخوند‌زاده دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۳۴۷

سردار غیب‌پرور با خانواده شهید آخوند‌زاده دیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید آخوندزاده در یزد، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم: سردارغلامحسین غیب پرور عصر امروز در بدو ورود به استان یزد به همراه فرمانده سپاه الغدیر، جمعی از فرماندهان سپاه استان و مدیرکل بنیاد شهید با خانواده شهید محمد حسین آخوندزاده دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان خاطراتی از عملیات محرم اظهار داشت: در این عملیات که چندین مرحله صورت گرفت بسیاری از رزمندگان ما به درجه رفیع شهادت رسیدند و برخی نیز مفقودالاثر شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در این عملیات گفت: بچه‌های یزد در این عملیات جان‌فشانی‌ها زیادی داشته و تاثیر فراوانی داشتند.

قرائت فرازی ازوصیت نامه شهید، بیان خاطرات توسط خواهر شهید و گزارش مدیرکل بنیاد شهید از برگزاری مراسم یادبود شهدا در استان از دیگر بخش‌های این دیدار بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، شهید محمدحسین آخوندزاده در عملیات محرم در آبان ماه سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت رسید.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Uhm

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار غیب پرور خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران