Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر برنامه‌های بهنام بانی گفت: کنسرت تهران بهنام بانی در مردادماه برگزار می‌شود چون کنسرت تهران در اردیبهشت ماه به تعداد زیاد برگزار شد ترجیح دادیم در خرداد و تیرماه در شهرستان کنسرت برگزار کنیم و در ماه مرداد کنسرت‌هایمان در تهران در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

محمد حاتم پور مدیر برنامه‌های بهنام بانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برنامه‌های این خواننده گفت: با توجه به این که بهنام بانی در حال حاضر برای تماشای بازی‌های جام جهانی و تیم ملی ایران در روسیه حضور دارد فعلا برنامه‌های این خواننده برای برگزاری کنسرت مشخص نیست و دیرتر از سایر خوانندگان برنامه کنسرت‌هایمان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: کنسرت‌های بانی از ۱۲ و ۱۳ تیرماه پس از بازگشت این خواننده آغاز می‌شود و برنامه‌هایمان در دوم و سوم تیر قطعی می‌شود.

این مدیر برنامه درباره برنامه کنسرت‌های بانی در شهرستان‌ها اظهار کرد: یزد، دامغان و آبادان از شهرستان‌هایی است که بانی پس از بازگشت در آنها کنسرت برگزار می‌کند اما هنوز مجوز و تاریخ دقیق اجرا در این شهرها قطعی نشده است.

حاتم پو ادامه داد: بهنام بانی در مردادماه در تهران کنسرت برگزار می‌کند چون در اردیبهشت‌ماه کنسرت‌های زیادی در پایتخت برگزار شد بنابراین ترجیح دادیم در خرداد و تیرماه در شهرستان کنسرت برگزار کنیم که در ماه مرداد کنسرت‌هایمان در تهران در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی درباره آثار جدید بهنام بانی بیان کرد: با توجه به این که قطعه ماه عسل را به تازگی منتشر کردیم تا یک ماه دیگر قطعه‌ای منتشر نخواهیم کرد.

حاتم پور خاطرنشان کرد: بهنام بانی فعلا به فکر انتشار آلبوم نیست ولی شاید روزی تصمیم بگیرد که آلبوم منتشر کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهنام بانی برج میلاد جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، ذوب‌آهن در حالی توانست با نتیجه ۴بر یک از سد تراکتور بگذرد که رنگ پیراهن بازیکنان این تیم قدری عجیب و نامتعارف بود؛ نوعی سبز خیلی روشن که شبیه آن را کمتر دیده بودیم و بیشتر به کاور تمرین شباهت داشت. بعد از بازی وقتی در مورد چرایی انتخاب این پیراهن از مدیران ذوب سؤال شد، آنها گفتند قرار بوده در تبریز سفید بپوشند، اما چون لباس حسین پورحمیدی سفید بوده و او اصرار داشته با همین رنگ بازی کند، تیم مهمان ناچار به استفاده از پیراهن‌های سبز شده.

گویا اصرار پورحمیدی به‌خاطر این بوده که معمولا با پیراهن سفید کلین‌شیت می‌کند، اما خب در این بازی ۴گل خورد که بین آنها روی گل سوم مرتکب اشتباه بسیار بزرگی شد. فکرش را بکنید اگر رنگ دیگری پوشیده بود چه می‌شد!

کد خبر 844526 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا