Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:50:02 GMT

صدرالدین شجره درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۶۱۱

صدرالدین شجره درگذشت

صدرالدین شجره، گوینده و تهیه‌کننده رادیو پس تحمل دوره‌ای بیماری ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، "علی شجره" برادرزاده این گوینده و تهیه‌کننده رادیو ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد که ساعتی پیش زنده‌یاد صدرالدین شجره در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

او همچنین اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد شجره روز شنبه _دوم تیرماه_ از مقابل رادیو ارگ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرالدین شجره، گوینده، مجری، بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت رادیو چند سالی بود که به بیماری نادری دچار شده بود و بر اثر همین بیماری درگذشت.

منبع: ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو هنرمندان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما

مجری و گزارشگر سرشناس و قدیمی ورزش صداوسیما درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استاد مسعود اسکویی پیشکسوت گویندگی و مجری توانمند و کارشناس رادیو و تلویزیون که بیش از پنجاه سال با اخلاق و منش حرفه‌ای و صدای گرم و آشنای خود یار و یاور ورزش ایران در رشته های مختلف بود، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و کسالت درگذشت. 

 استاد اسکویی در رسانه های ورزشی و به ویژه رادیو ورزش چهره‌ای شاخص و ارزنده بود و از همان روز نخست تاسیس این رادیوی تخصصی و طی بیش از ۲۰ سال گذشته با صدای رسا و دلنشین ایشان عجین بوده است.

تابناک این ضایعه تلخ را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش و آرامش ابدی برای روح استاد اسکویی، برای خانواده گرامی و جمع دوستان و همکارانش صبر و اجر مسالت می‌نماید.

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت