Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:10:57 GMT

فیلم : سیو دیدنی بیرانوند روی شوت بوسکتس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۴۷۴۹

فیلم : سیو دیدنی بیرانوند روی شوت بوسکتس

‍‍‍‍‍‍

فیلم : سیو دیدنی بیرانوند روی شوت بوسکتس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم : سیو دیدنی بیرانوند روی شوت بوسکتس

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UiE.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بیرانوند تیم ملی بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز بزرگ در چارچوب تیم ملی فوتبال؛ «آرشا» زنگ خطر را برای بیرانوند به صدا در آورد!

پس از نتایج درخشانی که تیم ملی زیر ۱۷ سال در جام جهانی اندونزی گرفت، علاقه‌مندان فوتبال ایران هر زمان که لیست تیم بزرگسالان ایران اعلام می‌شد، در جستجو بودند تا نامی از نوجوانان ایرانی ببینند، اما این اتفاق رخ نمی‌داد.

حال لیست تیم ملی فوتبال ایران برای انجام ۲ دیدار با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شده که همانطور که امیر قلعه نویی پیش‌تر وعده داده بود، این لیست با تغییرات قابل توجهی همراه شده و جوان‌گرایی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در دستور کار قرار گرفته است.

در لیست اعلام شده همان ابتدای کار پس از مرور نام‌های علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حسین حسینی، نامی به چشم می‌خورد که هنوز رسانه‌های فیفا سیوهایش را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند: آرشا شکوری!

آرشا تنها با ۱۷ سال سن و بدون انجام بازی در لیگ برتر قرار است در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شود تا شاید در سال‌های پیشرو شاهد انتقال شماره یک فوتبال ایران از بیرانوند به آرشا شکوری باشیم.

آرشا شکوری، گلری که در پایه‌های استقلال بالا آمد و تا چهار ماه قبل کمتر کسی او را در فوتبال ایران می‌شناخت، حالا با دو نمایش به یادماندنی در آسیا و جهان خودش را بر سر زبان‌ها انداخته و کاری کرده تا همه از نمایش درخشانش درون دروازه ایران و به‌عنوان یک پدیده و آینده جدید در فوتبال صحبت کنند.

فرزند هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال علاوه بر اینکه در صعود ایران به جام جهانی نقش داشت، در جام جهانی نوجوانان نیز عملکرد خوبی داشت و اوج نمایش او در بازی تاریخی برابر برزیل بود که آن کامبک بدون درخشش آرشا ممکن نبود.

بدین ترتیب، آرشا که در حال حاضر عضو باشگاه هوادار تهران است، نخستین اردوی ملی خود را تجربه خواهد کرد و با حضور در کنار ۳ دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایران، تجارب ارزنده‌ای به دست خواهد آورد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • (عکس‌) رونمایی همسر بیرانوند از خاص‌ترین لحظه سال ۱۴۰۲
  • (عکس) خاص‌ترین لحظه سال برای همسر بیرانوند
  • استوری همسر بیرانوند از خاص ترین لحظه سال 1402 در جزیره کیش (عکس)
  • عیدی به تیم ملی؛ بیرو برگشت!
  • سورپرایز بزرگ در چارچوب تیم ملی فوتبال؛ «آرشا» زنگ خطر را برای بیرانوند به صدا در آورد!
  • فیلم| لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد
  • حرکت خاص بیرانوند در پاسخ به حواشی اخیرش (فیلم)
  • لحظه مهار دیدنی توپ توسط بیرانوند روی موقعیت خطرناک پیکان | ببینید
  • ویدیو/ مهار فوق‌العاده بیرانوند که دروازه پرسپولیس را نجات داد
  • (ویدئو) لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد