Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@16:42:10 GMT

گزارش تصویری سفر قائم‌مقام وزیر علوم به لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۵۲۰۵

گزارش تصویری سفر قائم‌مقام وزیر علوم به لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، عصر روز چهارشنبه، 30 خردادماه، با حضور عبدالرضا باقری، قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسعود شمس‌بخش، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با زیربنای 1900 مترمربع و با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به افتتاح رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با افتتاح این مجتمع، همه‌ آزمایشگاه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این ساختمان تجمیع می‌شوند.
همچنین با حضور عبدالرضا باقری و مسعود شمس‌بخش، مجموعه گلخانه‌های آموزشی، تحقیقاتی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با زیربنای 800 مترمربع و با اعتبار 600 میلیون تومان افتتاح شدند.
این مجموعه‌ آموزشی، تحقیقاتی در رابطه با تحقیقات و پژوهش‌های گیاهی و گلخانه‌ای و معضلات مرتبط با خشکی و کم‌آبی و نیز موضوع اصلاح الگوی کشت، تحقیقات و پژوهش خواهد نمود.
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در مراسم افتتاح این دو پروژه و در جمع خبرنگاران گفت: استانداردهای آموزشی دانشگاه لرستان به سرعت در حال رسیدن به سطح قابل قبولی است.
وی افزود: کارآفرینی را باید تقویت کرد و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این زمینه وضعیت قابل قبولی دارد.
باقری اضافه کرد: دانشگاه لرستان در مقایسه با دیگر دانشگاه‌هایی که هم‌زمان با این دانشگاه تأسیس شده‌اند در حد نُرم‌های قابل قبول و خوبی، قرار دارد.
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: امروز تعداد 21 آزمایشگاه در مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد می‌شوند که یک اقدام مهم در راستای ارتقاء مهارت‌ها و افزایش کیفی سطح تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی است.
باقری گفت: باید تلاش کنیم از پتانسیل‌های دانشگاهی برای رفع مشکلات و معضلات استانی استفاده شود.
همچنین در همین روز، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم از ساختمان در حال ساخت مرکزی دانشگاه لرستان که مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و قرار است در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد بازدید کردند.این ساختمان، 6200 مترمربع زیربنا و پنج طبقه دارد و تاکنون برای ساخت آن نزدیک به 9 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، کاخ سفید صلاحیت رسیدگی دادگاه لاهه در جنگ اسرائیل و حماس را رد کرد.

خبرگزاری المیادین شامگاه دوشنبه از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

در همین ارتباط، رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: رژیم اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی را این هفته صادر کند.

این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که رژیم اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کد خبر 6092640

دیگر خبرها

  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم