Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:41:09 GMT

فیلم : صحبت های کی روش و "بغض" سعید عزت اللهی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۵۳۶۳

فیلم : صحبت های کی روش و 'بغض' سعید عزت اللهی

‍‍‍‍‍‍

فیلم : صحبت های کی روش و "بغض" سعید عزت اللهی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم : صحبت های کی روش و "بغض" سعید عزت اللهی

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Uic.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سعید عزت اللهی کی روش مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد سعید علامیان برای خوانش دو کتاب در نوروز+ فیلم

سعید علامیان از پیشکسوتان حوزه خبرنگاری جنگ و نویسنده پیشنهاد می‌کند علاقه‌مندان ادبیات پایداری در روزهای تعطیل نوروز آثاری همچون «جنگ شانزده ساله» و «نامزد گلوله‌ها» را مطالعه کنند.

به گزارش ایسنا، سعید علامیان سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمد. در فروردین سال ۱۳۶۰ حرفه روزنامه‌نگاری را در روزنامه جمهوری اسلامی شروع کرد که تا سال ۱۳۶۸ ادامه یافت. او در این مدت صفحه جبهه و جنگ را در آن روزنامه تأسیس کرد و به عنوان خبرنگار در جبهه‌ها حضور یافت.

علامیان در مهرماه سال ۱۳۶۷ در میان هنرمندان برگزیده هشت سال دفاع مقدس، لوح زرین پیام امام خمینی(ره)، دیپلم افتخار و نشان طلای یادبود مجتمع هنر و ادبیات دفاع مقدس را در رشته خبرنگاری دریافت کرد. او پس از جنگ، کار در مطبوعات را دنبال کرد که از جمله هشت سال سردبیری هفته نامه ری از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۸ و همچنین سردبیری فصلنامه فرهنگ پایداری از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ را می‌توان نام برد که حاصل آن،چاپ شدن هشت شماره فصلنامه مزبور بود.

سعید علامیان سمت راست تصویر در حال تهیه گزارش در جبهه

او علاوه بر این، دبیری سرویس بخش اجتماعی روزنامه ایران و روزنامه سیاست روز و فعالیت در نشریات مختلف دیگر را در کارنامه بیش از سه دهه روزنامه نگاری خود دارد.

وی که به تازگی به عنوان یکی از برگزیدگان کتاب سال دفاع مقدس معرفی شد، در پیامی تصویری به مخاطبان ایسنا چند کتاب پیشنهاد می‌کند تا در ایام نوروز به مطالعه آن بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیمی که همه را سورپرایز می‌کند ؛ ۳ احتمال ویژه برای سعید معروف
  • سعید معروف: تصمیمی که همه را سورپرایز می‌کند
  • ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • پیشنهاد سعید علامیان برای خوانش دو کتاب در نوروز+ فیلم
  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • آماده باش ویژه اورژانس در ۵ استان برای خطر وقوع سیل
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • این قطعه اصیل را با لهجه اصفهانی بشنوید!