Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر اطلاعات در دیدار مردمی که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شده بود، گفت: امنیت حق مردم است و حکومت اسلامی موظف است برای مردم امنیت ایجاد کند.

سید محمود علوی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) که فعالیت وزارت اطلاعات را مجاهدت خاموش عنوان فرمودند و تشبیه آن به روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) سینه‌شان را سپر بلا کرده‌اند و در شرایطی که تمامی کشورهای همسایه دچار ناامنی هستند، صدها بمب و عملیات انتحاری را خنثی کرده‌اند که برای حفظ آرامش مردم آنها را اعلام نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات با اشاره به حادثه تروریستی مجلس، تصریح کرد: مشابه این عملیات قرار بود ۳۰۰ بار دیگر در کشور اتفاق افتد که به لطف الهی، دعای مردم و به برکت «یا زهرا(س)» تمامی این عملیات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد.

گفتنی است در این دیدار مردمی که با حضور بیش از ۲۰۰ تن از اقشار مختلف مردم برگزار شد، چند تن از مداحان و شاعران اهل بیت (ع)  به مدیحه‌سرایی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 مقام معظم رهبری سید محمود علوی عملیات تروریستی حادثه تروریستی مجلس حمله تروریستی به مجلس سربازان گمنام امام زمان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!