Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا با انتقاد از عملکرد تدافعی ایران مقابل اسپانیا گفت: نمایش ایران مقابل اسپانیا فوتبال نبود و بیشتر ضد فوتبال بود.

به گزارش وبسایت نود، دنی کارواخال بعد از برتری خفیف اسپانیا مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: مهمترین نکته در خصوص دیدار مقابل ایران برتری ما در مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من فوتبالی که ایران به نمایش گذاشت، فوتبال نبود و بیشتر ضد فوتبال بود.

مدافع تیم ملی اسپانیا با ابراز رضایت از برتری اسپانیا مقابل ایران عنوان کرد: احساس خوبی از پیروزی مقابل ایران دارم و تنها به خاطر دوری 3 هفته‌ای از فوتبال کمی خسته هستم اما باز هم مشکلی نیست.

وی با اشاره به بازی دفاعی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در لاک دفاعی فرو رفته بود و همه فضاها را برای ما بسته بود اما وقتی گل را به ثمر رساندیم، کار راحت‌تری برای انجام حملات بیشتر داشتیم.

کارواخال در پایان خاطر نشان کرد: بازی که باید انجام می‌دادیم را مقابل ایران انجام دادیم اما وقت‌هایی که در مسابقه کشته می‌شد کار ما را سخت کرده بود.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران جام جهانی اسپانیا داخلی تیم ملی جام جهانی 2018 دنی کارواخال جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد، اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این برد‌ها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج ۵ بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی ۵ نبرد آخرشان که ۱۵ گل زده‌اند و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند، اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا