Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@11:38:16 GMT

آلمان تغییر تاکتیک می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۵۵۳۶

اولیور بیرهوف معتقد است تیم ملی فوتبال آلمان در مقایسه با بازی نخست خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر مکزیک در دومین بازی با سوئد تغییر تاکتیک خواهد داد. ژرمن‌ها در بازی نخست با مکزیک یک بر صفر شکست خوردند. بازی دوم تیم ملی فوتبال آلمان برابر سوئد در شهر سوچی برگزار می‌شود. جایی که سال گذشته شاگردان لو در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ توانستند ۳ پیروزی کسب کنند و برای آنها خوش‌یمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرهوف در این رابطه گفت: بازیکنان آلمان هم‌اکنون در سوچی هستند و ۳ پیروزی سال گذشته جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه در این شهر به آنها انگیزه دوچندان می‌دهد. آماده‌سازی در سوچی با طبعیت زیبایش بر خلاف مسکو به گونه‌ای دیگر است اما در هر صورت ما باید خیلی خوب بازی کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال آلمان درباره حواشی ۲ بازیکن ترک‌تبار این تیم شامل مسعود اوزیل و گوندوگان به دنبال گرفتن عکس یادگاری با اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: اتفاق‌های هستند که آزاردهنده هستند اما در شرایط کنونی باید روی بازی تمرکز کنیم تا فشاری بر بازیکنان نباشد. نباید بازیکنان را به صورت فردی تحت‌فشار قرار دهیم و حمایت کنیم. ما باید تمرکزمان روی نتیجه بازی با سوئد باشد.

تیم‌های ملی فوتبال آلمان و سوئد ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه آینده به مصاف هم می‌روند. در گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم‌های ملی سوئد و مکزیک با امتیاز مشابه ۳ رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند. تیم‌های بدون امتیاز آلمان و کره‌جنوبی سوم و چهارم هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی آلمان بازی جام جهانی روسیه مکزیک سوئد تیم ملی فوتبال مسکو فوتبال ترکیه آلمان تیم ملی آلمان بیرهوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم

ویدئویی از تظاهرات در شهر یوتبری سوئد برای ابراز همبستگی با مردم نوار غزه و محکوم کردن جنگ اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک