Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ بنا بر سندی رسمی که روز چهارشنبه به دست خبرگزاری فرانسه رسید از ابتدای مناقشه ای که در دو منطقه انگلیسی زبان کامرون روی داد و تا پایان سال 2017 ادامه داشت 74 نیروی ارتش و 7 نیروی پلیس در درگیری بین جدایی طلبان مسلح با نیروهای نظامی و امنیتی کامرون کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سند رسمی دولتی آمده است جدایی طلبان مسلح طی دوازده ماه گذشته بیش از یکصد غیر نظامی را کشتند و بیش از 120 مدرسه را به آتش کشیدند.
در بخشی دیگری از این سند آمده است جدایی طلبان چندین بار تحریم موسسات آموزشی را خواستار شدند. در شمال غربی و جنوب غربی کامرون، درگیری ها بین نیروهای امنیتی کامرون و افراد مسلح تقریبا به صورت روزانه درآمده است. این در حالی است که دو طرف همدیگر را به خشونت و انتشار اطلاعات نادرست متهم می کنند.
بنا بر اعلام سازمان ملل متحد در پی خشونت ها در کامرون، حدود 160 هزار نفر مجبور شدند از منازل خود فرار کنند و به مکان های امن پناه ببرند. این در حالی است که 34 هزار نفر دیگر مجبور شدند به نیجریه پناه ببرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کامرون انگلیسی زبان درگیری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی