Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@20:00:56 GMT

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم را بشناسیم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۵۹۲۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم را بشناسیم

دکتر سیف‌الله فضل‌اللهی در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تایید کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها قرار گرفت و به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی 13 آذر سال 96 فضل‌اللهی قمشی را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و واحد قم منصوب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل اللهی در جلسه ۸۰۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم انتخاب و مورد تایید کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها قرار گرفت.

بخشی از رزومه و فعالیت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به شرح زیر است:

عضو شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، پژوهشگر برتر علوم انسانی، دریافت کننده لوح تقدیر هفته پژوهش و فناوری استان، کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳، کسب مقام سوم در رشته تحقیقات هجدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، کسب عنوان پایان نامه برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در سال ۱۳۹۵، کسب عنوان پایان نامه برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی در سال ۱۳۹۵، دبیر علمی همایش منطقه ای سبک زندگی حضرت زهرا (س) منطقه ۱۸ دانشگاه آزاد اسلامی (مهر ۱۳۹۲)، عضو هیات علمی و هیات داوران همایش منطقه ای سبک زندگی حضرت زهرا (س) منطقه ۱۸ دانشگاه آزاد اسلامی، عضو هیات تحریریه فصلنامه کودک و رسانه مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، عضو هیات داوران نخستین همایش ملی ارزش های متعالی اسلام با تاکید بر اخلاق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، عضو هیات داوران نخستین همایش بین المللی و دومین همایش ملی ارزش های متعالی با تاکید بر فرهنگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در اردیبهشت ۹۵ و تالیف کتاب درآمدی بر روانشناسی تربیتی.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است

جنایات جنگی و نسل کشی وحشیانه  صهیونیست ها درغزه  طی این ۲۰۰ روز،  جنایت علیه بشریت و نقض همه قوانین و مقررات الهی، انسانی و حقوق بین الملل است و همه دولت هایی که این جنایتکاران را حمایت مالی، سیاسی نظامی و رسانه ای کرده اند، بی تردید در این جنایات سهیم بوده و باید پاسخگو باشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین‌المللی "غزه زنده است"از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت امروز (۴ اردیبهشت) با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

در انتهای این برنامه بیانیه‌ای قرائت شد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

کربلای غزه ۲۰۰ روز است که ادامه دارد  عاشورایی  که هر روز  تکرار می‌شود. ملتی مظلوم، مقاوم و مقتدر  چونان كربلائيان سال ٦١ هجری قمری، تشنه اند اما ایستاده،  گرسنه‌اند اما ایستاده، زخمها بر بدن هاشان اما ایستاده اند، از زمین و آسمان و دریا بر سرشان آتش میبارد اما ایستاده اند، زنانشان جان میدهند اما ایستاده ، کودکانشان معصومانه  قربانی می شوند اما ایستاده ، و مردان آن دیار  درد ، جراحت و مرگ خانواده را می بینند اما ایستاده اند.

چون کربلائیان بر مصیبتها صبر میکنند؛ جز کلام خدا بر زبانشان جاری نیست و در مصائب و شدائد زمانه جز زیبایی

نمی ببینند. که: «مَا رَأَيْتُ إِلَّا جَمِيلًا».

  دانشگاه الزهرا (س) به نمایندگی از دانشگاهیان ایران اسلامی  همراه با نهادها و سازمان های برگزارکننده همایش اعلام می دارد : 

۱- براساس آیات مبارک قرآن کریم و فرموده ی معماربزرگ مقاومت مظلومان در عصر حاضر، امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد تاکید داریم که  ملت  فلسطين و غزه مقاوم و سربلند زنده است و زنده خواهد ماند و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی محکوم به فنا و نابودی است. 

۲- جنایات جنگی و نسل کشی وحشیانه  صهیونیست ها درغزه  طی این ۲۰۰ روز،  جنایت علیه بشریت و نقض همه قوانین و مقررات الهی، انسانی و حقوق بین الملل است و همه دولت هایی که این جنایتکاران را حمایت مالی، سیاسی نظامی و رسانه ای کرده اند، بی تردید در این جنایات سهیم بوده و باید پاسخگو باشند.

۳- ظهور مطالبه ی جهانی عدالت دراقصی نقاط جهان، توسط بیداردلان به ستوه آمده از سلطه ی ظالمان و مستکبران، گرچه در پی نسل کشی وحشیانه و غمبار غزه جوانه زده است لکن به حول و قوه الهی ، نویدبخش رهایی و رستگاری جهانیان در سایه ی تحقق وعده های راستین خداوند تبارک و تعالی برای مظلومان و مستضعفان جهان خواهد بود.

۴-  از آنجا که حمایت از پایمردان مظلوم و مقتدر غزه، تکلیفی است انسانی و الهی، ارائه ی هرگونه کمک اعم از مالی ،نظامی، رسانه ای، فرهنگی و غیره برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است.

۵ - ما دانشگاهیان و تمامی اقشار جامعه از عملیات غرورآفرین " وعده صادق"  توسط دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نمایش اراده ملتی بزرگ در مسیر تحقق وعده الهی در نابودی صهیونیسم غاصب که نشاط و امید را به همه ملتهای جهان  هدیه کرده است، حمایت نموده و مجدانه تداوم این عملیات را عزت بخش، که با رمز فرمان‌دهی جبهه حق " و اوحینا  الی موسی ان الق عصاک "  آغاز شده است خواستاریم.

۶- به منظور تداوم حمایت های اثرگذار بین المللی با رویکرد دیپلماسی علمی و تحقق اهداف تعریف شده‌ی همایش، دبیرخانه دائمی بدین منظور در دانشگاه الزهراء (س) تشکیل و از همه دغدغه مندان دعوت به همکاری و همراهی به عمل خواهد آمد.

۷- دانشگاه الزهراء در ادامه این همایش به منظور تبیین چهره ی منفور صهیونیسم و یهودیت افراطی، در قالب مباحث دشمن شناسی و نیز پیشرفت روند احقاق حقوق زنان و کودکان غزه و انعکاس مظلومیت آنان در فضای علمی و دانشگاهی ، سلسله نشست های تخصصی علمی را با مشارکت دانشمندان و متخصصان  طی روزهای آینده برگزار خواهد نمود.

۸-  ما دانشگاهیان با الهام از فرموده ی حکیمانه ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دام ظله العالی) که « قضیه فلسطین، کلید رمز آلود گشوده شدن درهاي فرج به روي امت اسلام است»،  یقین داریم که امدادهای الهی با زمینه سازی ظهور آخرین منجی به زودی دنیای بدون صهیونیسم را به جهان ارائه خواهد کرد؛ زیرا دنیای فردا دنیای فلسطین و عزتمندی مظلومان و مستضعفان است.

۹- در پایان ضمن تجدید میثاق با آرمان های تمامی شهدای تاریخ بشری، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت و سلامت و به ویژه شهدای قدس، به روح بلند آنان درود  فرستاده و برای آرامش دل بازماندگان والا مقامشان دعا می نماییم.

اللهم عجل لولیک الفرج  و اید قائدنا و انصر جیوش المسلمین.                                                                                                      

دیگر خبرها

  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • قائدی: با تعارض املاک بابت طرح ملی مسکن مواجهیم/ ورود فرمانداری برای واگذاری ملک معوض به دانشگاه آزاد