Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره شکست یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: فکر می‌کنم استراتژی‌ای که کادر فنی برای بازی با اسپانیا در نظر گرفته بود،‌ صحیح نبود. به دلیل اینکه نمی‌شود 90 دقیقه مقابل تیمی که تمام تخصصش پاس‌های کوتاه و مهارت‌های فردی بازیکنانش است، اتوبوسی دفاع کرد و دوام آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در دقیقه 64 گل خوردیم و از آن لحظه به بعد بازی دفاعی را کنار گذاشتیم و یک بازی معمولی را انجام دادیم و جریان بازی متعادل شد. به نظرم بعد از دریافت گل بازی پایاپایی با اسپانیا انجام دادیم و فکر می‌کنم تصمیم دفاع مطلق مقابل تیم‌های مانند اسپانیا کار اشتباهی است.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار بعدی ایران مقابل پرتغال و شانس صعود تیم کشورمان به مرحله بعد گفت: ما الان باید پرتغال را شکست دهیم و این غیر ممکن نیست اما نه با روش دفاعی مثل بازی با اسپانیا. ما در دوره قبلی جام جهانی هم مقابل آرژانتین دفاعی بازی کردیم اما شکست خوردیم. شاید الان هم بعضی‌ها بگویند ما برابر اسپانیا خوب بازی کردیم، اما وقتی شکست می‌خوریم دیگر هیچ چیز قابل توجیه نیست. به نظرم با بازی پایاپای و شرافتمندانه احتمال موفقیت مقابل پرتغال وجود دارد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضرر زد/ ناهماهنگی دفاع آبی ها در نبود رافائل سیلوا
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟