Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید عزت اللهی در مورد عملکردش دربازی با اسپانیا گفت: من هیچ وقت خودم در مورد عملکردم نظر نمی‌دهم. بچه‌ها با همه وجود کار کردند تا مردم را خوشحال کنیم. اسپانیا قهرمان دنیاست و بهترین بازیکنان را دارد. کار سختی بود ولی انقدر خوب و منسجم کار کردیم و فکر می‌کنم مردم به ما افتخار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل پرتغال تلاش می‌کنیم دست پر خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

وی افزود: من نمی‌توانستم ریسک کنم و اگر خطا می‌کردم موقعیت خطرناکی ایجاد می‌شد. توپ با چند ضرب و بدشانسی وارد گل شد. مهم این است که یک بازی دیگر داریم و مردم ما انقدر با فهم و شعور هستند و می‌دانند تیمی که کسی روی صعود برایش حساب نمی‌کرد اینطور جنگید و الان هم سرمان بالا و نگاه‌مان رو به جلو است و به فکر بازی با پرتغال هستیم.

عزت اللهی ادامه دتد: نمی‌خواهیم زود به خانه بر گردیم. دوندگی کردیم و جنگیدیم و قهرمان اروپا  که تیم بزرگی است کار بزرگی کردیم. بردن پرتغال کار سختی است ولی غیر ممکن برای ما وجود ندارد. گلی که خوردیم تصادفی بود.

وی افزود: جالب است که برخی صحبت می‌کنند فوتبال نبود. اگر این فوتبال نیست بقیه تیم‌ها جلوی ما چکار می‌کنند؟ پرتغال جلوی اسپانیا چکار کرد؟ کسانی که بازی را دیدند و فهم و شعور داشتند دیدند ما چطور بازی کردیم. کسی که با واقعیت مشکل دارد بعدا می‌تواند فیلم بازی را ببیند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته سختی را پشت سر گذاشته، چون بعد از شکست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داده است.

سیتی فصل گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد و دستاورد شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ این باشگاه ماندگار شد.

مدعی قهرمانی در انگلیس شانس کسب سه گانه را از دست داده اما بازیکنانش اعتقاد دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، در گفتگو با اسکای اسپورت درمورد رقابت با آرسنال و لیورپول برای قهرمانی گفت: "فصل گذشته ما با آرسنال جنگیدیم، این فصل دوباره مقابل آرسنال و لیورپول هستیم. آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند، تیم‌های قوی که بازیکنان بزرگی دارند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم."

او در مورد هفته گذشته و حذف از چمپیونزلیگ گفت: "سخت است. این لیگ قهرمانان اروپاست، همیشه می‌خواهید برنده شوید. اما ما باید قوی باشیم. این شانس را داریم که دوباره قهرمان شویم و جام حذفی و لیگ برتر را ببریم. ما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنیم و می‌توانیم دوباره قهرمان شویم."

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است