Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم الهی تبارمعاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : طی حکمی از سوی بازوند استاندار کرمانشاه آذر ارفع نژاد به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری اسلام آباد غرب منصوب شده و طی روزهای آینده معرفی و‌کار خود را آغاز خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : به‌کارگیری بانوان در پستهای مدیریتی از تعهدات دولت تدبیر و‌ امید نسبت به بانوان بوده است که بالتبع استانداران نیز پیگیر تحقق این موضوع هستند.

الهی تبار افزود: پیش از این نیز زهره رستمی به عنوان مدیرکل اداری و‌ مالی استانداری و لادن اکبری به‌عنوان معاون اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شده اند و انتصاب مهندس آذر ارفع نژاد تداوم این حرکت به شمار می آید.

وی افزود:دیگر فرمانداران استان‌نیز به دستور مهندس بازوند مکلف شده اند که در اسرع وقت، دست کم یک نفر از معاونین خود را از میان بانوان منصوب نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

انتصابی جدید در استانداری کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد

یوسف حسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بشاگرد پس از 4 سال مسئولیت در این عنوان، استعفا کرد.

وی سابقه 6 سال بخشداری گوهران بشاگرد و 4 سال معاونت سیاسی فرمانداری بشاگرد در کارنامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فدراسیون بدون دلیل منطقی و برگزاری انتخابی ما را کنار گذاشت
  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اصفهان
  • انتصاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی