Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: بهتر است مردم ایران درباره عملکرد تیم ملی نظر بدهند، اما من نمی‌دانم دیگر باید در این بازی چه کار می‌کردیم. گل زدیم و هر کار دیگری لازم بود در این بازی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ویدئو چک با ما دشمنی دارد. هم در جام جهانی گذشته و هم در این مسابقه. فقط می‌توانم بگویم از نتیجه کسب شده بسیار ناراحتم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره بازی ایران مقابل تیم ملی پرتغال گفت: من قبل از این که بازی‌ها شروع شود در مصاحبه‌های گذشته خود نیز گفته‌ام که می‌خواهیم مردم ایران را سورپرایز کنیم و هنوز هم روی حرف خودم هستم. باید باورکنیم که می‌توانیم در بازی با پرتغال پیروز از زمین خارج شویم. وقتی که ما چنین بلایی را سر تیم بزرگی مانند اسپانیا می‌آوریم، قطعا می‌توانیم مقابل پرتغال نیز به پیروزی برسیم و به مرحله بعد راه یابیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درمورد گل اسپانیا هم گفت: نباید درباره این موضوع الان صحبت کرد چرا که تمام بازیکنان چه آن‌هایی که بازی کردند و چه آن‌هایی که بازی نکردند با هم همدل هستیم. به نظرم بیرانوند در بازی مقابل مراکش و اسپانیا با جان و دل بازی کرد. متحد شده ایم که با غلبه بر تیم بزرگ پرتغال برای نخستین بار به دور بعد جام جهانی برویم.

بیشتر بخوانید: هیرو: ایران برای تمام تیم‌ها جام جهانی دردسرساز می‌شود اسپانیایى‌ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات مظاهری پس از پایان بازی ایران و اسپانیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!