Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه کازان آرنا روسیه به مصاف هم رفتند. این بازی با یک گل به سود اسپانیا به پایان رسید. ایران با این شکست ، ۳ امیتازی باقی ماند و همچنان برای صعود از گروه مرگ امیدوار خواهد بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با یک برد تاریخی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داد، ایران در شرایطی در بازی دوم پای به زمین گذاشت که یک تساوی هم نتیجه ای مطلوب بود. نمایش یوزهای ایرانی فراتر از تصور بود اما با یک بدشانسی مغلوب شدند . اما ملی پوشان ایرانی هنوز هم از شانس خوبی برای صعود از این گروه برخوردار هستند .

تیم ملی ایران با پیروزی بر پرتغال می تواند دست به کار بزرگی بزند و خود را در جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی ببیند . همچنین ملی پوشان ایرانی با تساوی در مقابل پرتغال ، باید نظاره گر رقابت بین مراکش و اسپانیا باشند و در صورت پیروزی مراکش با احتلاف ۲ گل مقابل تیم ملی اسپانیا ، شاگردان کی روش می توانند به عنوان تیم دوم از گروه مرگ صعود کند .

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی کی روش تیم ملی ایران جام جهانی جام جهانی 2018 کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس جام جهانی لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید