Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر کانادا در کنفرانس خبری گفت که عملی شدن تهدید ترامپ مبنی بر اعمال تعرفه بر واردات خودرو ضربه بدی به اقتصاد کانادا وارد می‌کند. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه گفت که وی تردید دارد که آیا "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا تهدید خود درباره اعمال تعرفه بر واردات خودر را اجرا خواهد کرد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ پیش از این بر واردات فولاد و آلومینیوم از کانادا تعرفه وضع کرده و تهدید مشابهی را درباره واردات خودرو از کانادا کرده بود که در صورت اجرایی شدن این تهدید ضربه بدی به اقتصاد کانادا وارد خواهد شد.

ترودو که در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کرد به ماهیت همگرایی صنعت خودروسازی در آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت که هرگونه اقدام علیه کانادا در زمینه خودروسازی به شرکت های آمریکایی و کارگران آن ضربه می زند.

انتهای پیام/.

R36486/P36461/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانیجهان ۲۰۲۴ از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند. اسنوکر قهرمانی جهانیکی از مهمترین رویدادهای اسنوکر در دنیا می باشدو بیننندگان بسیاری را دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفاییملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد ودر بخش نخست این رقابت ها با نتیجه ۶ بر ۳ عقب افتاد. بخش دوم این رقابت جذاب فردا دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ برگزار میشود.

لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی می باشد. وفایی در صورت پیروزی در مسابقه نخست با برنده دیدار فورد و والدن رو به رومی گردد.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید و باید در اینمرحله به مصاف جاد ترامپ برود.

کد خبر 6083832

دیگر خبرها

  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • اذعان صندوق بین المللی پول به مقاومت اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند