Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: معرفی توانمندی ها، محرومیت زدایی و ارتقای جایگاه استان به عنوان یک برنامه مهم مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شب گذشته (30 خرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: حاکم کردن روحیه خدمتگزاری به جای بازی های سیاسی و جلوگیری از قربانی کردن شایسته سالاری از نیازهای اساسی جامعه کنونی محسوب می شود و باید مدنظر مدیران و مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، منفعت طلبی و کم تحملی را از آفت های امروز جامعه دانست و افزود: مسئولان باید برای تحقق مطالبات و خواسته های مردم کار و تلاش کنند این در حالی است که برخی مسئولان گزارشات آماری و سطحی می دهند که باید از این اقدام پرهیز شود.


امام جمعه شهرکرد ادامه داد: توجه به راه های ارتباطی چهارمحال و بختیاری به منظور خروج استان از بن بست، اقدام سریع برای تجهیز به پایگاه امداد اورژانس هوایی، فعال کردن ظرفیت های علمی و انسانی، معرفی توانمندی ها، محرومیت زدایی و ارتقای جایگاه استان در افکار عمومی مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.


حجت الاسلام نکونام افزود: کارگروهی در استانداری برای برنامه ریزی برگزاری یادواره ملی 152 شهید ترور استان تشکیل و فعال شود و همچنین همایشی برای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید چمران در دانشگاه ها برگزار شود.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: گروه های جهادی مشتاق به فعالیت در مناطق محروم استان نباید سرگردان باشند، بلکه مسئولان اولویت ها را نیازسنجی و به آنان اعلام کنند.


نکونام تصریح کرد: حضور مسئولان در مناطق محروم با هدف ارتقای خدمات رسانی در دستور کار قرار گیرد.


حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه چهارمحال و بختیاری از نظر شاخص های کتابخوانی از استاندارهای موجود عقب است، افزود: کارگروه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی تشکیل و فعال شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مساجد فوتبال مقام معظم رهبری مجلس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کانون های مساجد اوقات فراغت سیاسی خبرگزاری شبستان فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئولان شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری همایش تبیینی هم پای طوفان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد
- گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان زاهدی و کیانی در فارسان
- آغاز ساخت طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان در بروجن
- هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
- کارآفرینی با کشت گیاهان دارویی
- بهره برداری دو گلخانه در شهرکرد
- کشف ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر
- قدردانی از کارکنان سپاه سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی حاج قاسم سلیمانی
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان
- همایش پیاده روی در سامان و بلداجی
- پیروزی تیم جوانان جم شهرکرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است