Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@17:59:18 GMT

از «یک پلیس و نصفی» تا «نبرد با آتش»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۴۲۰

این پنجشنبه و جمعه، در آخرین روز بهار و نخستین روز تابستان، ۳۱ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن روی آنتن سیما می‌روند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «چ»، «اگر باران ببارد»، «شجاع مردکوچک»، «یک تکه نان»، «شیر»، «سالیوت ۷»، «حالا می‌بینی»، «قلقلک»، «شور جهانی»، «دادخواهی»، «گلس در هم شکسته»، «یک پلیس و نصفی»، «همراه مرموز»، «سقفی برای زندگی»، «آفتاب بعد از بارون»، «ریچارد لک لک»، «عملیات آجیلی»، «فوتبال دستی»، «حس خوب زندگی»، «مکس پین»، «تا مرز دیدار»، «غریبه‌ها در شهر»، «میان ماندن و رفتن»، «درست شبیه پدرم»، «فرودگاه ۷۷»، «نبرد با آتش»، «خانواده پرایس»، «نفس»، «نیمکت گرم کن‌ها»، «ویر» و «سندرم چینی»، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد و جمعه ۱ تی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه یک

- فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی فریبرز عرب‌نیا، سعید راد و مریلا زارعی خواهیم دید: «در اواخر مرداد سال ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند که به پاوه برود و درگیری داخلی به‌وجودآمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کرد‌های جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی به عنوان رئیس کرد‌های شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد...»

- فیلم تلویزیونی «اگر باران ببارد» به کارگردانی روح‌اله حجازی، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مهتاب دانشجوی رشته معماری پس از چند جلسه صحبت با استاد راهنمای خود (اعلاء متین) به وی علاقمند گشته و علیرغم مخالفت خانواده‌اش با وی که جانباز قطع نخاعی است، ازدواج می‌کند. او در زمان زندگی مشترک، با حالات جسمی و روحی اعلاء بیشتر آشنا می‌شود. خانواده مهتاب که از آینده دخترشان نگرانند، بالاخره موفق به جدایی آن‌ها می‌شوند. مهتاب که در ابتدا دلیل جدایی را اصرار اعلاء می‌داند، پس از پی بردن به حضور پدر و مادرش در این تصمیم به سراغ اعلاء رفته و زندگی را دوباره آغاز می‌کند.»

در این فیلم، مهراوه شریفی نیا، هومن سیدی و آهو خردمند هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو

- فیلم تلویزیونی «شجاع مردکوچک» به کارگردانی صمد غلامزاده، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در خصوص داستان زندگی حسین فهمیده است که در زمان اشغال خرمشهر نارنجک به کمر می‌بندد و زیر تانک می‌رود که هم تانک منفجر می‌شود و هم خودش به شهادت می‌رسد.

- فیلم تلویزیونی «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «قیس سرباز آرام و کم حرفی که از یک منطقه دور به نام هشت پی به سربازی اعزام شده به همراه گروهبان و کربلایی راهی برزکوه می‌شود تا در مورد معجزه‌ای که درباره عزیز خانم رخ داده است تحقیق کند. می‌گویند که عزیز خانم بر اثر یک معجزه در امامزاده حافظ کل قرآن شده است و ...

رضا کیانیان، رویا نونهالی، احمد آقالو، اسماعیل خلج و هومن سیدی در فیلم سینمایی «یک تکه نان» نقش آفرینی کرده‌اند.

- فیلم سینمایی «شیر» به کارگردانی گارت دیویس، جمعه ۱ تیر ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم با بازی دو پاتل، نیکول کیدمن و رونی مارا در مورد گودو و شیرو دو برادر نوجوان و خردسال است که با جمع اوری ذغال سنگ به همراه خواهر و مادرشان در خانواده‌ای بسیار فقیر در یکی از روستا‌های دورافتاده هند به نام گانش زندگی می‌کنند. در یکی از شب‌ها گودو تصمیم می‌گیرد برای جمع آوری ذغال سنگ بیشتر با قطار به بیرون شهر برود و در این بین شیرو نیز با او همراه می‌شود. وقتی به ایستگاه مقصد می‌رسند شب شده و شیرو خوابش می‌برد. گودو از او می‌خواهد تا در ایستگاه بخوابد تا او برگردد. شیرو وقتی بیدار می‌شود نیمه شب شده و هیچ خبری از گودو نیست که ...

- فیلم سینمایی «سالیوت ۷» به کارگردانی کلیم شیپنیکو، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی لیبو آکسویونوا، ایلیا آندریوکوف و پاول دریوانکو در مورد ایستگاه فضایی سالیوت است که متعلق به کشور روسیه است و ناگهان از کار افتاده. این جسم سنگین قادر است ۳ ماه خود را در مدار نگه دارد، اما پس از آن سقوط خواهد کرد. به همین دلیل سازمان فضایی به سرعت گروهی دو نفره متشکل از مهندس سازنده سالیوت و بهترین فضانورد خود را به ایستگاه اعزام می‌کند. این گروه در همان لحظه ورود متوجه جسمی می‌شوند که مانع به کار افتادن صفحه‌های خورشیدی و در نتیجه قطع برق است، اما مجبورند، ابتدا آب و یخ موجود در ایستگاه را جمع آوری کنند. فرمانده سازمان فضایی دستور می‌دهد، با میزان اکسیژن باقی مانده که فقط برای یک نفر کافی است، مهندس به زمین برگردد، اما او حاضر به تنها گذاشتن دوستش نیست و در نتیجه هر دو با آخرین میزان اکسیژن از ایستگاه خارج شده و ...»

- فیلم سینمایی «حالا می‌بینی» به کارگردانی لویی لتریر، جمعه ۱ تیر ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جسی ایزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، ملانی لوران، ایسلا فیشر، دیو فرانکو، مایکل کلی، کامن، مایکل کین و مورگان فریمن خواهیم دید: «چهار شعبده باز خیابانی، دنیل اطلس، مریت مک کینی، هنلی لیوز و جک وایلدر توسط یک خیر ناشناس گرد هم می‌آیند و یک سال بعد در لاس وگاس تحت عنوان چهار سوارکار به اجرای نمایش می‌پردازند. اسپانسر آن‌ها شخصی به نام آرتور ترسلر است. در پایان بخش نمایش آن‌ها از یک تماشاگر برای اجرای برنامه استفاده می‌کنند و ...»

شبکه سه

- فیلم سینمایی «قلقلک» به کارگردانی مسعود نوابی، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«قلقلک» داستان دو آدم آسمان‌جل است که تصمیم می‌گیرند یک داور بین‌المللی فوتبال را بدزدند و در این میان اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

بیژن امکانیان، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، رضا شفیعی‌جم، سحر ولدبیگی، الیزابت امینی، ساعد هدایتی، ابراهیم آبادی، سیاوش قاسمی و بهمن هاشمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

- فیلم سینمایی «شور جهانی» به کارگردانی فردریک آبرتین، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تیم روت، فیشر استیونس، سام نل و ژرار دوپاردیو آمده است: «در دهه ۱۹۲۰ جمع کوچکی از فوتبال دوستان فرانسوی تصمیم می‌گیرند مجمع جهانی فوتبال را تاسیس کنند. این مجمع به مدیریت شخصی به نام ژول ریمه شروع به کار می‌کند و او تا زمان مرگش ریاست این سازمان را دارد و بعد از او یک انگلیسی تصدی این پست را بر عهده می‌گیرد تا اینکه ...»

شبکه چهار

- فیلم سینمایی «دادخواهی» به کارگردانی مایکل آپتد، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «جد و دخترش مگی هر دو به کار وکالت اشتغال دارند. میان جد و مگی به خاطر مشکلاتی که در زندگی‌شان وجود داشته شکرآب است و استلا، مادر مگی و همسر جد تلاش دارد که میان آن‌ها صلح برقرار کند، اما موفق نمی‌شود. تا اینکه مگی و پدرش در یک پرونده روبروی هم قرار می‌گیرند. در این پرونده مگی باید از شرکت اتومبیل سازی آرگوموتورز دفاع کند که یکی از ماشین‌های آن‌ها به دلیل نقص فنی آتش گرفته و باعث مرگ یک دختر بچه حین حادثه شده است. مگی و همکارانش وکالت شرکت آرگوموتورز را برعهده دارند و پدرش نیز وکالت خانواده دختر را برعهده دارد و بدین ترتیب مگی و پدرش در زندگی شغلی نیز رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. مگی ابتدا با تمام نیرو در دادگاه در مقابل پدرش می‌ایستد، اما سپس وقتی مادرش حین مشاجره او و پدرش پس از یک جلسه دادگاه سکته می‌کند و می‌میرد، مگی تصمیم می‌گیرد کمی به حرف‌های پدرش گوش کند و ...»

جین هاکمن، ماری الیزابت و ماسترانتونیو در فیلم سینمایی «دادخواهی» نقش آفرینی کرده‌اند.

- فیلم سینمایی «گلس در هم شکسته» به کارگردانی بیلی ری، جمعه ۱ تیر ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هیدن کریستینسن و پیتر سارسگارد آمده است: «استفن گلس روزنامه نگار جوان و موفق در سن بیست و چهار سالگی نویسنده مشهور مجله نیو ریپابلیک می‌شود. او مقالات هیجان‌انگیز و جالبی در مورد سیاست و تجارت می‌نویسد. یکی از مقالات او در مورد موفقیت تجاری یک هکر توجه نویسنده بخش اینترنت مجله معتبری را جلب می‌کند. این نویسنده با تحقیق متوجه می‌شود هیچ اثری در اینترنت و مطبوعات از اشخاص و شرکت‌هایی که گلس نامبرده است، وجود ندارد. به همین دلیل با سردبیر جدید مجله نیوریپابلیک تماس می‌گیرد و خواهان اطلاعاتی در این مورد می‌شود. سردبیر با پیگیری این موضوع متوجه می‌شود مقاله گلس ساختگی بوده و با بررسی بیشتر متوجه می‌شود که ...»

شبکه پنج

- فیلم سینمایی «یک پلیس و نصفی» به کارگردانی جاناتان آ. روزنبام، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است: «کارینا یک دختر ۱۲ ساله و دانش‌آموزی است که مدام نقش پلیس‌ها را در مدرسه بازی می‌کند و دوست دارد که پلیس باشد. او با کارآگاه سیمونز آشنا می‌شود و سعی می‌کند که به او کمک کند؛ ولی کارآگاه از او می‌خواهد که در کارهایش دخالت نکند و بار‌ها او را از این کار منع می‌کند، اما همیشه سر وکله کارینا پیدا می‌شود! کارگاه سیمونز و کارینا یک کارخانه خارج از شهر پر از پهباد‌های خرابکار پیدا می‌کنند...»

لو دیاموند فیلیپس، لولو ویلسون و جنت کیدر بازیگران این فیلم هستند.

- فیلم سینمایی «همراه مرموز» به کارگردانی اوریال پائولو، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مایرو کاساس، آنا واگنر و جوزف کوراندو آمده است: «آدرین دوریا جوان موفقی است که به دلیل کشته شدن نامزدش لورا متهم به قتل اوست. او یک وکیل معروف به نام ویرجینیا گودمن را استخدام کرده تا پرونده را حل کند. لورا مدتی پیش متهم بوده که در یک تصادف رانندگی موجب مرگ یک جوان شده که هیچ‌گاه جسد و ماشینش پیدا نشده است. دوریا به پلیس ثابت کرده است که آن روز در پاریس بوده و در صحنه تصادف نبوده است. اما ویرجینیا می‌داند که دوریا چیز‌هایی از این حادثه می‌داند و پنهان می‌کند. ویرجینیا به دوریا اطمینان می‌دهد که اگر واقعیت را بگوید، می‌تواند در دادگاه به او کمک کند تا تبرئه شود. دوریا اعتراف می‌کند که در روز تصادف همراه لورا بوده است...»

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سقفی برای زندگی» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۴ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است: «آقا رشید فروشنده کت و شلوار، به همراه پدرش عزیز آقا که عریضه‏نویس جلوی دادگستری است و مادرش در خانه‏ای قدیمی زندگی می‏کنند. مریم و امیر به علت عدم بضاعت مالی قادر به اجاره واحد مسکونی نیستند و قصد جدایی دارند. اشکان و همسرش به علت کلاهبرداری شریکش دچار خسران شده و اوضاع به سامانی ندارد. عزیزآقا برحسب اتفاق با هر دو خانواده آشنا شده و پس از آنکه در می‏یابد این دو خانواده واقعاً دچار بحران شده‏اند دو اتاق از اتاق‏های خانه قدیمی‏اش را در اختیارشان می‏گذارد و ... >

قدرت‌الله ایزدی، سعید محقق، مهدی دهقان، مرتضی کیوانداریان و مرضیه برومند در فیلم تلویزیونی «سقفی برای زندگی» هنرنمایی کرده اند.

- فیلم تلویزیونی «آفتاب بعد از بارون» به کارگردانی کامبیز کاشفی، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: «سعید سرمدی که زمانی سرباز نیروی انتظامی بوده است در یک سرقت دیده می‌شود. مافوق او پس از انجام تحقیقاتی به این نتیجه می‌رسد که شاید برادر دو قلویی داشته باشد؛ پس از مدتی موضوع قطعی می‌شود و سرمدی برادر دو قلوی خود را پیدا می‌کند. وحید برادر او به زندان می‌افتد و اعتراف می‌کند. نیروی انتظامی تصمیم می‌گیرد سعید سرمدی را به جای برادرش وحید به درون باند خلافکاران بفرستد که ...»

کامبیز کاشفی، مجید محبوب بشری و عارفه اصغرزاده در فیلم تلویزیونی «آفتاب بعد از بارون» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

- انیمیشن سینمایی «ریچارد لک لک» به کارگردانی توبی جینکل، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: «یک گنجشک یتیم به‌نام ریچارد توسط لک‌لک‌ها بزرگ شده است. با اینکه همه می‌دانند او یک گنجشک است، اما خود ریچارد اصرار دارد که لک‌لک بودنش را به بقیه ثابت کند. وقتی مهاجرت خانواده لک‌لکی او فرا می‌رسد و ریچارد که یک مرغ مهاجر نیست، مجبور می‌شود تنها در جنگل بماند، با هویت واقعی‌اش روبه‌رو شود...»

- انیمیشن سینمایی «عملیات آجیلی» به کارگردانی کال برانکر، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است: «سارلی سنجاب شیطونی است که از پارک محل زندگی خود رانده شده و حالا مجبور است در میان شلوغی‌های شهر زنده بماند. دست بر قضا او غنیمتی گران‌بها می‌یابد...»

شبکه امید

- انیمیشن سینمایی «فوتبال دستی» به کارگردانی خوان خوزه کامپانلا، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۸ از شبکـه امید پخش خواهد شد.

این انیمیشن درباره پسر جوانی به‌نام آمادئو است که با بازیکن‌های مورد علاقه‌اش در ورزش فوتبال‌دستی، ماجرا‌های غیرمنتظره‌ای را رقم می‌زند...

- فیلم تلویزیونی «حس خوب زندگی» به کارگردانی فرناز امینی، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۸ از شبکـه امید پخش خواهد شد.

این فیلم که ترکیبی از سینما و فوتبال را به تصویر کشیده است، اشاره به نیاز حیاتی وجود پدر و مادر در کنار هم و در خانواده دارد.

علی انصاریان، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ‌شاهی، فریبا نادری و علی پروین بازیگران این فیلم هستند.

شبکه افق

- فیلم سینمایی «مکس پین» به کارگردانی جان مور، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی مارک والبرگ، میلا کونیس، بو بریجز و لوداکریس خواهیم دید: «مکس پین، پلیس جنایی وقتی به خانه خود می‌رود می‌بیند که سر و صدا‌هایی می‌آید و می‌بیند که چند جوان زن و بچه او را کشته‌اند و می‌فهمد که آن‌ها موادی به نام v. مصرف می‌کردند که قبلا در ارتش آمریکا استفاده می‌شده، ولی طی مراحل پزشکی آن را ممنوع اعلام کردند، اما از آن‌ها به صورت قاچاقی در آمریکا استفاده می‌شود و ...»

- فیلم سینمایی «تا مرز دیدار» به کارگردانی حسین قاسمی، جمعه ۱ تیر ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: «قرار است تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی‌های آسیایی به خارج از کشور اعزام شود، اما یکی از بازیکنان اصلی تیم به نام مصطفی موسوی اطلاع می‌یابد که برادرش، مرتضی، در جبهه مفقود شده است...»

رضا بنفشه‌خواه، اکبر دودکار، هادی قدس، رضا متین، مجید مجیدی، هدایت‌الله نوید و جلیل فرجاد در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «غریبه‌ها در شهر»، «میان ماندن و رفتن»، «درست شبیه پدرم»، «فرودگاه ۷۷» و «نبرد با آتش» پنج‌شنبه ۳۱ خرداد در ساعت‌های ۱۱، ۱۳، ۱۷، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌روند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «خانواده پرایس»، «نفس»، «نیمکت گرم کن‌ها»، «ویر» و «سندرم چینی» جمعه ۱ تیر در ساعت‌های ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تلویزیون فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟

این روزها در شبکه نمایش خانگی از نظر ژانری با سریال‌هایی مواجه هستیم که اغلب مضمونی پلیسی، معمایی و اجتماعی دارند .سریال «ازازیل» ساخته حسن فتحی، فصل سوم از سریال «زخم کاری»، «بی عاطفه» کمال تبریزی و سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی، از جمله آثاری هستند که با مضامین اجتماعی این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال تولید هستند.

در این بین ساخت سریال‌های «در انتهای شب» آیدا پناهنده، «بلیط یک طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری و «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور نیز به اتمام رسیده و هنوز وضعیت انتشار آنها در شبکه نمایش خانگی مشخص نشده‌ است.

«زخم کاری۳» و تاکید بر حضور جواد عزتی و شخصیت‌های اصلی

سریال «زخم کاری» این روزها به کارگردانی محمدحسین مهدویان در حال تولید است و به‌زودی بعد از دریافت مجوز انتشار در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی قرار می‌گیرد. به گفته‌ی این کارگردان همه شخصیت‌های اصلی از جمله جواد عزتی در این فصل حضور دارند.

با تاکید مهدویان بر حضور بازیگران اصلی این سریال در فصل سوم، به نظر می‌رسد مخاطب در فصل جدید دیگر شاهد حضور سایه‌وار مالک (جواد عزتی) در جریان قصه نباشد؛ روندی که در فصل دوم انتقادهای زیادی به همراه داشت.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک از بازیگران اصلی فصل سوم «زخم کاری» هستند.

اما بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

انتشار فصل نخست «زخم کاری» از خرداد ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی شروع شد که سانسورها در مقاطعی صدای اعتراض سازندگان و بیننده را درآورد و حتی وقفه‌ای در انتشار را موجب شد.

پس از پایان فصل نخست، گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ ساخت فصل دوم مطرح شد. در خرداد ۱۴۰۲ فصل دوم تحت عنوان «بازگشت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید و منتشر شد و کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هم از جمله هنرپیشه‌های جدیدی بودند که به جمع بازیگران قبلی پیوستند.

با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، گویا قرار است «زخم کاری ۳» در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. ضمن اینکه همانند فصل دوم که زخم کاری؛ «بازگشت» نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان دیگری خواهد داشت، ولی هنوز نهایی نشده است.

«ازازیل» حسن فتحی پلیسی است؟

سریال «ازازیل» حسن فتحی نیز این روزها بعد از حواشی جزئی در بدو کار، طبق اعلام عوامل در حال تصویربرداری است و اخیرا هم از سوی ساترا مجوز تولید گرفته است.

حسن فتحی که چندسالی را به کارگردانی سریال تاریخی «جیران» گذراند، حالا در حال تولید «ازازیل» در شبکه نمایش خانگی است و هنوز زمان انتشار آن اعلام نشده است.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به عنوان بازیگران این سریال یاد شده است. ایزدیار پس از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش اصلی زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی پس از حضور در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را تجربه می‌کند. همچنین پیمان معادی، بهرنگ علوی، بابک حمیدیان از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

«بی‌عاطفه» کمال تبریزی در دست تولید

کمال تبریزی که تا چندی قبل سریال «سرزمین مادری» را روی آنتن تلویزیون داشت، این روزها هم سریال جدیدی با عنوان «بی عاطفه» را در دست تولید دارد.

این سریال توسط امیرعباس پیام نگارش شده و تهیه‌کنندگی آن را محمدصادق میرکریمی برعهده دارد. رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار و حامد بهداد از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی اولین تجربه این کارگردان سینما و تلویزیون در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ سریالی که در آن مجموعه بازیگرانی چون مهران احمدی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، بهادر مالکی، محسن تنابنده، سیامک صفری، یکتا ناصر و مجید صالحی به ایفای نقش پرداختند با این حال با اقبال زیادی مواجه نشد.

«پوکر» رضا دادویی

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی در دست تولید است.

به گفته‌ی مجید مولایی سریال «پوکر» در مرحله‌ی پیش تولید است و هنوز کلید نخورده. پیش از این حضور شهاب حسینی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان در این سریال قطعی شده بود. امین حیایی و نیکی کریمی نیز به گروه بازیگران سریال «پوکر» اضافه شده‌اند.

رضا دادویی کارگردانی «چشم سوم»، «لونه شغال»، «تعبیر خواب»، «مواجهه» و نمایش «به مناسبت ورود اشکان» ... را برعهده داشته است.

آیدا پناهنده و سریال «در انتهای شب»

سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده و بازی پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین به‌زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود. سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است.

آیدا پناهنده و ارسلان امیری نویسندگان فیلمنامه و محمد یمینی تهیه‌کننده «در انتهای شب» هستند.

ساخت این مینی‌سریال ۹ قسمتی به پایان رسیده اما هنوز خبری از انتشار آن نیست.

آیدا پناهنده پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و... را کارگردانی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش