Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@19:50:41 GMT

خوشحالی مردم مشهد از کیفیت بازی ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۴۶۶

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از شهروندان مشهدی دیشب  پس از بازی ایران و اسپانیا به خیابان ها رفتند  و با به صدا درآوردن شیپور و بوق خودروها حمایت خود را از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.

 با وجود این که  تیم ملی فوتبال ایران دیشب در دومین دیدار جام جهانی خود مقابل اسپانیا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد اما مردم پس از این بازی با شادمانی از دیدار غیرتمندانه و قوی بازیکنان تیم ملی ایران مقابل یکی از قوی ترین تیم های فوتبال جهان، ابراز رضایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خیابان های مشهد نظیر بولوار های نماز و هاشمیه مملو از جمعیت و صدای بوق ماشین ها و شیپورها طنین  انداز شده بود.

نیروهای امدادی اورژانس 115، آتش نشانی و ماموران نیروی انتظامی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در صحنه حضور داشتند و در حالت آماده باش بودند.

جمعی از مردم بازی فوتبال تیم ملی ایران و اسپانیا را به صورت گروهی در منازل، سینماها، فرهنگسراها، کافی شاپ ها و دیگر مکان های عمومی به تماشا نشستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی شهروندان مشهدی اسپانیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۵۹ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۱ در شرایط قابل قبول قرار داشته است.

‌کیفیت هوا در ایستگاه هفت حوض با شاخص ۱۱۳ ناسالم ترین ایستگاه و ایستگاه آوینی با شاخص ۵۰ پاک‌ترین ایستگاه امروز مشهد است، سایر ایستگاه‌ها نیز در وضعیت قابل قبول قرار دارند.

آسمان مشهد هم اکنون ابری و بارانی است.

دیگر خبرها

  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!