Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:23:15 GMT

برنامه دیدار‌های هشتمین روز جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۵۴۵

برنامه دیدار‌های هشتمین روز جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش جهان نيوز، روز هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کرواسی به مصاف هم می‌روند.
روز هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ فرانسه- پرو ورزشگاه اکاترینبورگ دیدار تیم‌های فرانسه و پرو در گروه C. از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی فوتبال فرانسه در حالی به مصاف تیم ملی فوتبال پرو می‌رود که در نخستین دیدار خود برابر تیم استرالیا توانست به پیروزی ۲ بر یک برسد و با کسب ۳ امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد.

در آن طرف تیم ملی فوتبال پرو قرار دارد که در اولین دیدار خود برابر تیم دانمارک با دریافت یک گل تن به شکست داد و بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفت.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ استرالیا- دانمارک ورزشگاه سامارا دیدار تیم‌های دانمارک و استرالیا در گروه C. از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.
تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی به مصاف تیم فوتبال دانمارک می‌رود که در نخستین دیدار خود برابر تیم فرانسه به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و بدون امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال دانمارک قرار دارد که در اولین دیدار خود برابر تیم پرو توانست با یک گل از سد این تیم عبور کند و با کسب ۳ امتیاز بعد از تیم فرانسه در رده دوم جدول قرار گرفت.
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ آرژانتین- کرواسی ورزشگاه نیژنی نووگورود دیدار تیم‌های آرژانتین و کرواسی در گروه D. از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.
تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی به مصاف تیم فوتبال کرواسی می‌رود که در دیدار نخست خود برابر تیم ایسلند به تساوی یک بر یک رضایت داده است و با کسب یک امتیاز در رده دوم جدول این گروه قرار دارد.

تیم ملی فوتبال کرواسی در حالی برابر یاران مسی به میدان می‌رود که در دیدار نخست خود برابر تیم نیجریه به پیروزی ۲ بر صفر رسید و با کسب ۳ امتیاز در مکان اول جدول قرار گرفته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال